Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • bridge modus

Ik heb al enkele dagen problemen met het internet. Blijkbaar onlangs grote aanpassingen geweest in het netwerk. Technieker is langs geweest en vertelde dat er binnen in mijn woning en de aansluiting oke was. Nu na 2 dagen zonder internet heb ik na meerdere keren resetten weer internet. Echter werkt

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

120

1

0

• Blankenberge%20

Alles ligt plat geen tv en geen internet in Uitkerke ?

Vraag

• 

Pack

66

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Internet

Beste , ik heb nu internet start van orange €49 per maand is het aanbod van €15 korting gedurende 6maanden ook van toepassing op mijn internet abonnement ?

Vraag

• 

Pack

96

1

0

• Orange internet vs andere providers in belgie

Hallo iedereen, Ik ben benieuwd naar hoe configureerbaar het internet van Orange België is in vergelijking met andere Belgische providers zoals Proximus, Telenet, VOO, Scarlet, enzovoort. Het gaat mij vooral om de mogelijkheden rond netwerk- en firewall-instellingen die je als eindgebruiker zelf kan

Vraag

• 

Pack

113

2

• Universal+ komt naar Orange TV Family!

Ugh allemaal! Goed nieuws voor fans van series en films: Universal+ komt bij je Orange TV Family-optie! 😊

Artikelen

• 

TV

193

1

• anuleren aansluiting

In december zakelijk contract afgesloten in winkel. Datum van aansluiting 12/01, canceld door Orange, nieuwe datum op30/01, ik bel dag voordien en blijkt dat deze afspraak ook is gecanceld , zonder bericht. nieuwe datum voor 2/02, op vrijdag staat de technieker toch voor de deur, maar niemand aanwez

Vraag

• 

Pack

45

1

0

Vraag ivm configuratie modem

Hallo, Ik vroeg me af of de orange internet modem configureerbaar is? Bv wifi kanaal instellen of kanaalbreedte alvast bedankt!

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

75

2

Service zero

Heb Flybox al 6 jaar lang. Laatste maanden problemen - heb alles opgebruikt behalve op daluren. Dus, ik heb nog resterende 90 Gb maar de snelheid bijna 0. Klantendienst niet bereikbaar via hun site. Was in hun shop Mechelen - zero: die vinden mijn account niet. Als resultaat - ik blijf betalen voor

Vraag

• 

Pack

62

1

0

• Wifi valt regelmatig uit

Wifi valt regelmatig uit . Alles al eens uitgetrokken en terug heropgestart maar helpt niet

Vraag

• 

Pack

70

1

0

Ik krijg facturen van diensten die ik niet heb gebruikt, kan ik deze weg gescholden krijgen?

Op donderdag 23/10 is mijn vriendin overgeschakeld van Orange naar Telenet (waar ikzelf al langer klant was) We hebben door middel van een easy switch de telefoonnummer overgedragen naar Telenet, de andere diensten (internet/TV) mochten geannuleerd worden. Nu is het probleem het volgende: Na 3 maand

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

75

3

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...

Conversaties