Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

afspraak 3 x niet nagekomen + onterechte kosten

Orange heeft nu al 3 afspraken gemaakt voor mijn tv-installatie. Ik ben 2 keer thuis gebleven (werk/congé) en niemand is gekomen. Bij de eerste installatie kwamen ze zelfs niet opdagen voor internet + tv. Bij de tweede keer kwamen ze zonder tv-materiaal en beloofden terug te komen — nooit gebeurd. D

Vraag

• 

TV

50

1

0

• Hoe mijn tv box omruilen naar tv box 2026

Tv box 2026 aanvragen

Vraag

• 

TV

66

1

0

• Officiële oplossing

Casten naat TV, icoontje om te casten verschijnt niet bij één iphone

Ik heb 5 apparaten aangesloten en bij 4 apparaten zie ik het icoontje om te casten naar mijn TV als ik de app Orange TV open doe. Bij 1 apparaat zie ik het icoontje niet verschijnen in de OrangeTVGoBelgium App, terwijl hij kan wel kan casten als ik de app van bv VRT Max ga. Iemand ook dit probleem?

Vraag

• 

TV

28

1

0

• Snelheid

Snelheid van 150 naar 200 ? wij halen nu 120 tot 130 om 12.30 uur

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

78

2

0

• Belgisch voetbal

Hoe krijg ik kanaal 35 en 36 op mijn scherm voor het bekijken van de gratis matchen?

Vraag

• 

TV

57

1

0

• Dazn wanneer komt dat weer want staat al op factuur

Wanneer komt dazn terug in de programmering en op mijn oude smartphone staat het al bij de programmering en op mijn nieuwe iphone niet hoe komt dat

Artikelen

• 

TV

60

2

0

• Wifi is een ramp

Ik heb gewoon huis,geen betonnen bunker,met beneden ongeveer 70m2 oppervlakte,heel open,slechts 2 tal muren snelbouwsteen. Ik heb de 2 jaar oude Orange modem en 2 mesh driehoekjes waarvan aan 1 de smarttv bedraad aanhangt Toch constant wifi die wegvalt,heel leuk Netflixen of Orange lite app kijken.D

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

97

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange Tv Lite app

Ik kan niet meer, op mijn iPad, via de Orange TV Go Belgium kijken. Krijg deze melding, zie foto.

Vraag

• 

TV

66

1

0

• Geen wifi

Sinds vorige week valt de wifi regelmatig uit, woensdag naar de klantenservice gebeld met het probleem en een technieker ging ons opbellen om af te spreken. Woensdag avond niks meerdere van wifi, donderdag terug gebeld en terug de technieker ging ons opbellen. Gisteren naar de Orange winkel geweest

Vraag

• 

Pack

72

1

0

• Wat zijn jullie snelheden bij giga internet ?

Recent ben ik overgestapt van Telenet naar Orange en waar ik bij Telenet 900+mbps haalde zit ik bij Orange rond de 800mbps. Langs deze weg zou ik gewoon eens willen weten wat de snelheden zijn die de meeste klanten hier halen ? Modem staat in Bridge Modus signaal op Coax is perfect er is niks verand

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

104

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...