Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenBeste, Wij hebben gisteren een Daeme X50 robotstofzuiger gekocht. Nu probeer ik deze te koppelen aan het netwerk om deze voor de volle 100% te kunnen gebruiken maar het lukt ons niet. Aangezien het apparaat geen 5G ondersteunt rpbeer ik hem aan het 2.4G te koppelen Wat ik reeds heb gedaan : In de mo
Vraag
•
Pack
65
1
0
Ik heb al de hele dag geen internet agv een storing bij jullie…. Dat betekent al een hele dag werkloos. Ik denk dat een compensatie op z’n plaats is
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
70
2
0
Ik had 3 data opgegeven voor de installatie van de wifi, komen ze op een andere dag langs. wat een slechte service en hiervoor moet je dan betalen…
Aankondiging
•
Internet & Fixed Phone
41
1
0
Ik vind het echt jammer dat trouwe klanten geen gebruik kunnen maken van de nieuwe, goedkopere tariefplannen. Als je al jaren klant bent en meerdere abonnementen hebt, verwacht je toch dat je minstens dezelfde voordelen krijgt als nieuwe klanten. Op deze manier lijkt het alsof bestaande klanten mind
Aankondiging
•
Pack
302
4
Beste forumleden, Ik probeer mijn Orange modem in bridge mode te gebruiken met een TP-Link Deco X55. Dubbele NAT (of Access Point-modus) wil ik absoluut vermijden. Het probleem: De hoofd-Deco zit in LAN-poort 4 van de Orange modem. Tijdens het instellen maakt hij heel even verbinding, maar daarna kl
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
74
2
0
Deze maand nieuwe promo op de website. Nieuwe klanten krijgen LEVENSLANG korting op hun LOVE-pack (totaal voor 28€ korting) voor de doorloping van het contract. Bestaande klanten kunnen niet profiteren van deze promo en mogen dus altijd meer betalen. Ik kan nog begrijpen om klanten te lokken om prom
Vraag
•
Pack
151
0
0
Betreft: Klacht over overstapservice (Easy Switch) en dubbele facturatie Geachte klantenservice, Ik schrijf u omdat ik momenteel problemen ervaar met mijn overstap naar Orange. Bij het afsluiten van mijn nieuwe abonnement werd mij verzekerd dat Orange mijn oude abonnement bij Scarlet automatisch
Vraag
•
Pack
73
2
0
Geaccepteerde oplossing
Gisteren werd een nieuwe modem/router geïnstalleerd door Orange. Wat mij opvalt bij de login pagina van de router admin UI, is dat als ik op 'wachtwoord vergeten?' klik, ik meteen de mogelijkheid krijg het wachtwoord te resetten. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Als iedereen op het interne netwe
Vraag
•
Pack
139
2
0
Hoe kan ik overschakelen naar orange tv? Reeds gsm en internet via orange
Vraag
•
TV
82
2