Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Wifi

Schandalig!!! Regelmatig geen internet thuis geen wifi, 100 keer bellen en dan lossen ze dat op maar eerst wachten uren lang na eerste call 😡 jammer

Aankondiging

• 

Internet & Fixed Phone

52

1

0

• Klacht

Waar kan ik een klacht indienen? Ik heb sinds een maand geleden problemen met mijn netwerk. Er was regionaal blijkbaar een probleem. Sinds deze problemen werkt mijn bridge modus niet meer. En als je aan de klantendienst dit woord nog maar laat vallen blokken ze alles af of sturen ze je van hier naar

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

97

2

0

• Trage upload

Een tijdje geleden hebben wij ons abonnement aangepast naar 500 down 50 up (zen internet). Dit werkte in het begin vrij goed en de behaalde snelheden lagen dicht bij de geadverteerde snelheid volgens het abonnement. Nu merk ik al enkele dagen dat de uploadsnelheid gekelderd is naar ~20mbps, terwijl

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

89

2

0

• Geaccepteerde oplossing

oude internet modem en tv decoder vervangen

ik ben al +12jaar klant en heb nog altijd dezelde modem en decoder van toen, kan ik deze 2 laten vervangen door nieuwere toestellen?

Vraag

• 

Pack

56

1

0

• datums van opnames verdwenen

Wanneer ik bij opnames kijk staan er geen datums meer bij van wanneeer de opnames zijn. Heel frustrerend en moeilijk juiste opname nog te vinden.

Vraag

• 

TV

39

1

0

• Port Forward met eigen modem

Hey Tribers Ik heb sinds een eindje de Orange modem ingewisseld voor een eigen modem. Sindsdien lukt het me niet meer om aan port forwarding te doen. Nochtans stond CGNAT destijds uit op de Orange modem en heb ik me laten vertellen dat een 94.110.xxx.xxx IP-adres in Orange's publieke IP-range (dus n

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

73

1

0

• terugkijk tv

Is er met de nieuwe tv decoder in 2026 terugkijk tv en hoelang terugkijken?

Vraag

• 

TV

108

1

0

• Nieuwe tv-decoder vanaf zomer 2026

https://www.androidtv-guide.com/pay-tv-provider/orange-belgium-uiw5087orb/ https://www.lavenir.net/actu/conso/multimedia/2025/12/29/cet-operateur-belge-prepare-un-minuscule-decodeur-tv-pour-2026-783-moins-volumineux-que-lactuel-6GMXQHH54JHMJGTZIMTK4SULC4/ Hopelijk geniet Hey! hier ook van.

Aankondiging

• 

TV

176

0

• Geen internet meer na vraag statisch IP

Dit weekend heb ik in de modem van mijn buur een statisch ip aangevraagd en een poort geopend (ik denk op de my local network pagina) zodat hij zijn server van buitenaf kan bereiken. Dit werkte allemaal op dezelfde dag. Echter vandaag kreeg ik bericht dat er geen internet meer was. Toen ik op het mo

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

60

1

0

• Internet verbinding regelmatig tijdelijk verbroken van Orange modem wi-fi

Mijn modem zou relatief nieuw moeten zijn, ik ben sinds september 2025 klant na een verhuis. Ik heb het Zen internet abonnement zonder tv. De modem staat heel centraal in het huis en de verbinding op zich is overal sterk en valt nooit weg. Het is de wifi internet connectie zelf die regelmatig wegval

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

79

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...