Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenWanneer ik mijn internetproduct wil beheren krijg ik steevast een lege pagina te zien of een foutmelding. Moblie producten kan ik wel beheren. En wanneer ik de klantendienst bel zijn ze zo vriendelijk om het voor mij aan te passen, maar dat helpt mij niet in het zelf te beheren. Iemand tips & tricks
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
68
1
0
Iemand een idee hoe ik de Orange mesh wifi enkel op 2.4 GHz zet? Dus 5.0 GHz uitschakelen
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
50
1
0
Met de aankondiging van de nieuwe tariefformules en voorwaarden bij Telenet deze week viel me ook hun sneller internet van 2,5Gbps op. Toen wij drie jaar geleden naar Orange overgingen was bij Orange de upload toch een stuk hoger dan het max bij Telenet. Nu lijkt het weer omgekeerd te zijn. Ik heb j
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
104
1
0
Hallo, We onder vinden meer en meer netwerk problemen? Er zijn als maar meer problemen met buffering van bvb film op allerhande apps.( Stremio, VrtMax, VtmGo...). Recent stopt ook gewoon de weergave en worden er geswitcht naar het TV kanaal. Ook worden de opgenomen programma's soms onderbroken en/of
Vraag
•
TV
40
1
0
Al geruime tijd ervaren we dat het internet echt slecht gaat regio Hasselt / Diepenbeek. Ping spikes van 1000ms+, packet loss, internet dat volledig uitvalt. Onze buurt whatsapp groep staat vol met vragen: "Nog iemand geen internet?". Kunnen jullie hier iets aan doen, zodat we niet elke week hoeven
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
84
3
0
Raar maar waar, in my orange staat alles in het Nederlands, enkel mijn profiel alles in het frans. Orange zelf heeft er niets aan kunnen doen. Heeelp
Vraag
•
Pack
65
2
0
ik kreeg onlangs een kaartje van Telenet in de brievenbus dat echte fiber beschikbaar is. met een mooi voorstel. ik weet dat Orange gebruik maakt van het zelfde netwerk als telenet. fiber in de straat is geplaatst door Wyre/Fluvius. zijn er hier ook mensen waar ook fiber beschikbaar is via telenet o
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
78
0
0
Mijn Orange WiFi lijst, er staat alleen maar de geust account tussen, en als ik deze wil selecteren, klopt het wachtwoord niet,..ook al heb ik het nog maar net nagekeken via 168.192. Iemand een idee wat ik hier omtrent kan doen?? Alvast bedankt.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
43
0
0
Geaccepteerde oplossing
Als ik overstap, kan ik dan de digicorder van telenet nog gebruiken om op te nemen. En om de oude opnames te bekijken.
Vraag
•
TV
93
1
0
Mijn orange tv go België werkt niet met mijn oneplus 9 pro. Alles geprobeerd dé installatie en terug installeren . Nieuwe code generen Enzo verder. Op mijn laptop geen probleem goed geïnstalleerd. Nieuwe app via play google wordt herkend maar gaat niet volledig open.
Vraag
•
Pack
43
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties