Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenIk wil een vast ip toekennen aan enkele toestellen. Zo gezegd, zo gedaan: router benaderen jouw lokaal netwerk vast ip-adres klikken op + naast de betreffende lijn (ip adres hoeft niet veranderd te worden, dus ik laat alles zo) ToepassenMaar dan krijg ik een popup met de melding 'toekenning van vast
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
47
0
0
ik heb de laatste dagen korte onderbrekingen van mijn kabel internet. Aantal maanden terug had ik dat ook. Toen was het ineens opgelost maar nu heb ik het weer. Als ik op mijn modem inlog en de DOCSIS log bekijk zie ik een hele rij van berichten deze morgen. Hieronder een lijst. Maar dit is al vanaf
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
169
3
0
Beste Orange medewerker , wij zijn reeds 27 jaar klant en zijn sinds 3 jaar verhuisd naar een ander adres Normaal hebben wij ook recht op het toekennen van de Badge Move Master. Kan dit in orde gebracht worden ? Bedankt uw trouwe klant.
Vraag
•
Pack
54
3
Geaccepteerde oplossing
Beste Orange guy's ... hoe kan ik nu mijn email adres veranderen, bedoel hoe kan ik die aanpassen ..? alvast bedankt voor de hulp ... wederom mvg Eddy
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
87
2
0
Wij hebben sinds eind vorig jaar enorme problemen met de wifi verbinding en het internet zelf. We hebben al de nieuwe modem en boosters. maar tot op heden moeten wij toch zeker 3 van de 7dagen werken met hotspot. Met alle gevolgen van. Er is blijkbaar een gekend probleem die niet opgelost geraakt ma
Vraag
•
Pack
85
1
0
De programmatie van op te nemen programma's verdwijnt wekelijks. Ik loet dan steeds alle programma's om op te nemen terug instellen. Dit zowel voor eenmalige opnames als voor serieopnames? Wat is het probleem?
Vraag
•
TV
37
1
0
Ik weet dat het mogelijk is een Netflix abonnement toe te voegen aan je Orange abonnement. Maar dit lijkt enkel mogelijk te zijn met een ‘normale’ Netflix subscriptie. Zijn er al plannen om dit ook te kunnen doen voor family accounts? Of is dit al mogelijk, maar vind ik gewoon niet hoe dit kan?
Vraag
•
TV
60
1
0
Ik heb een Google Chromecast, maar ongeacht waar ik hem plaats in mijn appartement, blijft deze contact verbreken met mijn internet verbinding. Op alle andere toestellen rondom mijn Chromecast heb ik wel een goede wifi connectie. heb al geprobeerd mijn Chromecast te resetten, en op andere locaties t
Vraag
•
TV
52
1
0
Dag iedereen, weet niet wat ik moet doen en sta echt op het punt mijn abonnement op te zeggen. sinds december vorig jaar heb ik een verhuis doorgegeven en kreeg dan een datum dat er een installateur zal langskomen, dezelfde dag kreeg ik een mail dat het werd geannuleerd, gelijk klantendienst gebeld,
Vraag
•
Pack
77
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties