Netwerk and Veiligheid

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geen mobiel netwerk buitenland

Ik kan in het buitenland (Engeland) nóch automatisch, nóch manueel een netwerk kiezen met mijn I-phone 11. zo kan ik dus ook niet bellen met Orange helpdesk. Wie kan me helpen? groetjes, Dré

Vraag

• 

Netwerk

585

3

0

• Kan parkeren niet starten naar 4411

Ik kan sinds kort geen berichten meer sturen naar 4411 om een parkeersessie te starten. Dit kon ik tot een maand of 2 terug wél. Ik krijg elke keer de melding 'Niet gestuurd'

Vraag

• 

Netwerk

822

1

0

0

• Klacht achterligende dienst

Technische service trekt op niks! Sins vorige week heb ik een probleem. Nu zijn we al meer dan een week verder ik heb ondertussen al meer dan 10 medewerkers aan de lijn gehad ze zeggen dat de achterliggende dienst ermee bezig is maar de situatie word maar erger.

Vraag

• 

Netwerk

654

3

0

• Geaccepteerde oplossing

powerline adapters orange

Beste, Mijn digibox geeft de laatste tijd steeds vaker de melding dat de verbinding met het internet verbroken is, om dan paar seconden/minuten nadien weer verbinding te maken. Tijdens de installatie 3 tal jaren geleden werden door de technicus meteen ook twee powerline adapters geplaatst. Ik merk n

Vraag

• 

Netwerk

649

1

0

0

• Problemen wifi

Zijn er nog mensen die problemen hebben momenteel met wifi?

Vraag

• 

Netwerk

312

1

0

0

Geen netwerk in Portugal

Ik ben in Portugal en mijn mobiele telefoon kan geen verbinding maken met het netwerk. Toen ik hem voor het eerst aanzette, kon hij wel verbinding maken en werkte de mobiele data ook, maar daarna verloor hij de verbinding en sindsdien kan hij geen verbinding meer maken. Ik was hier een maand geleden

Vraag

• 

Netwerk

902

1

0

0

orange wifi versterker

Ik heb vorige maand de laatste nieuwe modem en allernieuwste orange wifi versterker laten installeren. Het signaal is veel zwakker dan mijn vorige imesh installatie. Ik heb de stekker van de versterker uitgetrokken om hem ergens anders te plaatsen maar hoe kan ik nu zien of deze verbonden is? Er is

Vraag

• 

Netwerk

1.6K

1

0

0

• IPv6 en eigen modem

Ik heb onlangs mijn modem ipv6 ready gemaakt. Na uren trouble shooten heb ik van niet-officiele bronnen te horen gekregen dat Orange geen ipv6 ondersteund. De klantendienst van orange kon mij ook geen officiele informatie geven omtrend huidige ipv6 status. Na wat doordringen hebben ze me verteld dat

Vraag

• 

Netwerk

1.6K

2

0

• Gebruik internet

Beste, hoe kan ik mijn internet gebruikt sneller doen gaan binnens huis? mvg

Vraag

• 

Netwerk

430

2

0

• OFFICIELE IPv6 INFO

Ik heb mijn modem geconfigureerd om IPv6 adressen te gebruiken maar ik krijg geen ipv6 toegang tot het internet. Dit heb ik moeten vernemen via niet officiele bronnen. Is er ergens informatie beschikbaar van orange zelf betreffende hun huidige IPv6 situatie?

Vraag

• 

Netwerk

866

1

0

Loading...