Geaccepteerde oplossing
Donderdag 30/01/2025 een toestel met abonnement besteld (mobile intens, business), en het gevraagde gedeelte betaald. Netjes een bevestigingsmail ontvangen, en nadien complete radiostilte. Maandag 03/02 en dinsdag 04/02 gebeld, er is een dossier aangemaakt, maar verder geen enkele communicatie. Het
Vraag
•
Levering
648
4
0
0
Hoe moet je je abonnement aanpassen en hoelang duurt dit voordat het aangepast is?
Vraag
•
Configuratie
430
2
0
Wij wonen in een groot huis en zijn recent overgeschakeld van Telenet naar Orange voor de diensten Mobiel en Vast internet (Fiber 500). Elke kamer in ons huis beschikt over een vaste ethernet aansluiting. De Orange wifi router bevindt zich centraal op het gelijkvloers. Daarboven hebben we nog 2 bouw
Vraag
•
Suggestie
1.3K
1
0
0
Goededag, Ik zit met mijn handen in het haar door een zeer vreemd technisch probleem. Hopelijk herkent iemand dit én is er een oplossing. De laatste tijd lieten mensen mij weten dat ze mij niet op gsm konden bereiken en dat onmiddellijk overgeschakeld werd naar mijn voicemail. Na volledig herstarten
Vraag
•
Configuratie
668
4
0
0
Ik kreeg donderdag 19/12 een sms dat ik materiaal moest terugsturen. Ik kreeg hiervan ook een email. ik krijg dit misschien omdat ze 2x zijn moeten langskomen voor het installeren van mijn internet omdat er technische problemen waren. Die zijn intussen opgelost. ik heb dus naar 5000 gebeld en daar h
Vraag
•
Configuratie
473
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb 3 weken geleden een Home Flybox aangekocht en bij thuiskomst merkte ik daarstraks dat de stekker reeds was doorgebrand. Zijn er nog personen die dit hebben meegemaakt? Is het gewoon pech?
Vraag
•
Configuratie
446
2
0
0
Bij de aankoop stond vermeld dat er een step bij was als geschenk maar wat moet ik ervoor doen om deze te bekomen want deze is niet meegeleverd met mijn nieuwe telefoon
Vraag
•
Bestelling
847
3
0
0
Bij het overschakelen naar een nieuwe telefoon probeer ik mijn fysieke simkaart om te zetten naar een E-Sim. Dit zou via de app moeten gaan en heb ik in het verleden ook al in orde gekregen echter lukt het nu voor één of andere reden niet. Telkens als ik via de app wil overschakelen krijg ik een mel
Vraag
•
E-sim
687
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik ben Nathalie. Ik ben reeds jaren klant bij Orange en had eigenlijk nooit echt veel nodig in de klantenzone. Mijn ex vriend deed meestal de multimedia zaken. Nu, in t kort, ik raak niet op mijn klantenzone. Ik belde reeds meerdere malen de klantendienst, maar zelfs hun advies haalt niets ui
Vraag
•
Configuratie
809
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Onlangs werd ons huis aangesloten op het Orange netwerk. En werd er een netwerkverdeler (NIU) en modem geplaatst. Nu is het zo dat op de plaats waar de kabel binnenkomt, er geen afdekplaat gezet is en ik met een gat in de muur zit. Ik was zelf niet thuis op het moment van installatie, maar waa
Vraag
•
Configuratie
825
2
0
0