Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenHallo, ben 1 maand klant, enkel voor internet, niet voor mobile. Ik ga via laptop en browser naar de klantenzone. Foutmelding zegt dat ik contact moet opnemen met de accounteigenaar, maar dat ben ik zelf. Is een particulier abonnement enkel voor mezelf, dus daar zou maar 1 eigenaar moeten zijn: ik.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
8
0
0
Wij denken eraan Tv lite te nemen om via Google Tv streamer tv te kijken. Terugkijk tv zal geen probleem zijn vermoed ik, al getest met tv vlaanderen. Maar wat met opnamefunctie, werkt dit?
Vraag
•
TV
25
2
0
heeft er iemand nog last van hoge ms en superlage snelheid in regio stabroek ? ik zit meestal rond de 1Gbit/sec en 11ms, nu amper 3mbit/sec en over de 100 ping modem is al gereset geweest, haal dezelfde snelheid over kabel en wifi
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
29
2
Na 25 jaar ben ik 2 weken geleden van Telenet naar Orange overgestapt. Ik begin er nu al spijt van te hebben...
Vraag
•
Pack
75
1
0
Beste, Ik ben sinds een werk orange klant. In de kanalenlijst voor Vlaanderenstaat france 2 tem 5 en AB3 in de pdf. Ik kan deze echter niet ontvangen en ze staan niet in de tv gids. Is de lijst niet meer correct?
Vraag
•
TV
43
1
0
Beste, Sinds deze week hebben we een wifi booster via Orange aangeschaft. Wat we ook proberen, steeds komt er onjuist wachtwoord als we willen verbinden. We nemen deze van de internetverbinding maar lukt niet. Ook niet het wachtwoord op de booster zelf. Wie weet raad? Bedankt!
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
26
1
0
Ik wil mijn tv starten maar krijg foutmelding (H4133). heb de kabels nagekeken.
Vraag
•
TV
27
2
0
Mijn login e-mailadres is niet meer in gebruik. Vind niet hoe ik mijn huidig mailadres kan gebruiken voor op de klantenzone?
Vraag
•
Pack
24
1
0
Totaal aantal leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Totaal aantal posts