Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenIs het e-mail adres testcenter@orange.be een e-mail adres van Orange?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
45
1
Waar kan ik ergens de handleiding terugvinden van de afstandsbediening van de tv box? ik vind enkel van de vroegere oude decoder online terug. Dank je!
Vraag
•
TV
21
0
0
Waarom heb ik geen internet in duitsland? Aan wat ligt dat? Al ik naar Nederland ga heb ik wel internet vreemd.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
22
1
0
Hoe kan ik de melding op het tv scherm verwijderen? "Gebruik de optie-knop om van gids te veranderen." Dank
Vraag
•
TV
29
1
0
Betreffende opnames. Waarom zijn er opnames verwijdert met het symbool met een X ? Er is geen opnameconflict, maar na enige tijd komt er een X achter de opnames. 'sa Avonds een opnames doen en na een week wil je dit bekijken en het is weg. Dus er staat een X achter de opname
Vraag
•
TV
19
0
0
Heb beter in mijn broek gescheten dan naar orange te gaan is nog slechtere kwaliteit dan Proximus
Vraag
•
Pack
30
1
0
Hoi. Casten naar mijn beamer lukt perfect op de Orange TV app, tot op het moment dat ik effectief een zender kies om naar te kijken... Dan krijg ik een zwart beeld en heb alleen nog geluid. Iemand die dit ook al heeft meegemaakt en een oplossing weet...?
Vraag
•
TV
80
2
0
Geaccepteerde oplossing
Kan ik op 1 account 2 internetaansluitingen verkrijgen op 2 verschillende adressen?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
43
1
0
Alweer geen internet... Sinds een week problemen... De technische dienst zou me opnieuw opbellen maar niemand gehoord... 100% betalen voor iets dat maar 25% werkt.
Vraag
•
Pack
75
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties