Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenReeds 500 euro uitgegeven aan Routers en uitbreiding en hubs en nog steeds ligt het probleem bij de bron. Want orange modem is zelf niet toegankelijk met vaste lan en laptop. Steeds onderbrekingen en ben zeer ontevreden. !.!
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
58
1
0
Ik heb geen Wifi regio Ekeren. Modem geeft niets verkeerd aan. Weet er iemand van een storing?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
118
2
0
Zijn er nog mensen in de buurt die sinds deze datum problemen hebben met het internet van Orange of Telenet? Zowel onze overburen die Telenet hebben, als wij die bij Orange aangesloten zijn hebben dezelfde problemen op dezelfde tijdstippen. De klantendienst ziet dat wij problemen hebben maar zien ge
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
77
1
0
Ik ben op 16 april veranderd van provider, nu is mijn vraag wanneer krijg ik mijn eindafrekening?, En ja ik zal uitleggen waarom ik veranderd ben, ik had nogde originele modem en digibox van bij het begin, die allebei versleten waren en niet meer bij de tijd, na een ellenlange telefoontje kreeg ik t
Vraag
•
Pack
37
0
0
Hallo, ik heb twee vragen: 1: Ik ben in mei overgestapt van Telenet naar Orange. De TV box heeft beduidend minder functies ivm die van Telenet. Is het bijvoorbeeld mogelijk om erover na te denken dat je een programma op een bepaald tijdstip opneemt ipv alle? Bijvoorbeeld wanneer ik het NOS Journaal
Vraag
•
TV
64
1
0
zie zo uit wat een probleem op het straat is maar ik hoor nog geen oplossing, Just opnieuw gebeld voor vragen hoe is de stand van de storing maar hebben mij nog niet kunnen vertellen waar de probleem is. weet iemand iets meer?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
78
1
0
Ik heb elke dag problemen met mijn wifi-verbinding. Het internet werkt vaak helemaal niet of is erg traag. Ik ondervind voortdurend problemen met het laden van websites, apps en andere online diensten.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
63
2
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Zijn er nog problemen met internet regio 1742 Ternat?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
99
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties