Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenKan ik naar ring tv kijken in Neigem vlaknij pajotegem pajotteland
Vraag
•
TV
62
2
0
Hallo sinds een tijdje kan ik geen play store apps updaten via wifi. Via Data of een Vpn dat lukt allemaal prima. Wij hebben in ons huishouden 5 android toestellen met allemaal het zelfde probleem. Alle toestellen kunnen geen play store apps updaten via dezelfde Wifi modem Weet iemand wat het kan zi
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
127
3
0
Beste orange Wanneer komt IPv6 beschikbaar in Vlaanderen? Het is nu 6 jaar sinds ik klant ben, iedereen ondersteunt IPv6 maar Orange nog altijd niet. Jammer
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
167
2
Zijn er nog mensen die dit soort fenomeen hebben? Al 3 dagen op rij dat de snelheid zakt naar ongeveer 20Mb/s terwijl ik een abo heb van 500Mb/s, strange :-(
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
73
1
0
Hoi hoi Sinds kort verlies ik steeds verbinding met mijn wifi. Hij connecteert even, en nadien weer een periode dat mijn telefoon, laptop, tv,... verbonden zijn zonder internet. Ik heb de router al enkele keren opnieuw opgestart, maar nog steeds dezelfde problemen. Ook heb ik even opgezocht of het e
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
83
1
0
Hallo ik heb problemen met online games zoals fortnite mijn verbinding gebruikt cgnat hierdoor krijg ik vpn-melding en kicks kunt u mijn verbinding aanpassen zodat ik een publiek ipv4 adres krijg alvast bedankt
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
72
3
0
Welk abonnement kunnen jullie aanbevelen voor het gebruik van gsm en internet? Ik heb nu zonder tv (maar stream alles), maar vraag me af of er betere combi's zijn of niet?
Vraag
•
Pack
68
1
0
Ik heb een DAB+ radio-ontvanger. Weet iemand of ik die kan aansluiten op de TV box? Nogal wat DAB zenders zijn niet beschikbaar op de box. Een extra antenne in mijn living vind ik maar niks.😏
Vraag
•
TV
55
1
0
Sinds 2 dagen is mijn internet een flipperkast. Zowel het wifinetwerk als de ethernetkabels hebben de ene minuut internet en de volgende niets meer. Modem uittrekken en opstarten geeft geen oplossing. Terug zetten naar fabrieksinstellingen helpt ook niet. En de technische hulp voa 5000 geeft niet th
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
133
3
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties