Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Kan ik profiteren van een korting als lid?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
158
1
Bonjour ,meilleurs voeux à toutes et tous. Il y a huit jours j'ai téléphoné chez Orange pour passer de la box télévision à la TV Lite. L'opératrice a fait le nécessaire et m'a demandé d'attendre jusqu'au lendemain. A ce jour cela ne fonctionne toujours pas , je téléphone tous les jours ils ont créé
Vraag
•
TV
107
2
0
Weet er iemand hoe je NAT type kan veranderen? ben al paar dagen aan het zoeken en vind maar nergens een oplossing.. best irritant kan zo bijna niet online gamen. als ik hier geen antwoord krijg ga ik toch overstappen van provider...
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
95
2
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Ik heb gisteren via de klantenzone mijn Orange TV omgezet naar Orange Lite. Er werd mij gevraagd om de TV box terug te sturen. Enkele uren later had ik al spijt van die beslissing omdat Orange Lite toch niet zo ons ding bleek te zijn. Via de klantenzone wilde ik terug schakelen naar Orange TV maar d
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
168
4
0
Geaccepteerde oplossing
Allen, Tot voor kort had ik twee Orange contracten (op 2 verschillende adressen). Eind november heb ik 1 van deze contracten opgezegd wegens verhuis. Zoals gevraagd door Orange heb ik de toestellen (modem + booster) netjes op tijd teruggestuurd bij BPost. Enkele dagen later kreeg ik ook van BPost de
Vraag
•
Pack
142
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, zijn de problemen in de westkust al opgelost? Wij zijn over gestapt naar snellere internet verbinding, maar ik ervaar geen grote verschillen.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
145
5
0
Goedeavond, Sinds ik thuiskwam heb ik geen internet/wifi of tv- verbinding. Is dit een streekgebonden probleem of ligt dit aan mijn decoder?
Vraag
•
TV
130
2
0
Ik wil op de nieuwe Livebox Technicolor CGA437 modem de guest account splitten in 2.4Ghz en 5Ghz kanalen zoals dit ook kan voor de main wifi. Is dit mogelijk en zo ja hoe? grts
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
91
1
0
Wij hebben een probleem als we een streamingsapp gebruiken zoals netflix of HBO op tv, maar na een bepaalde tijd loopt dit vast en komt er een orange melding dat zegt dat er iets fout is gelopen met de app. Het maakt niet uit welke app we gebruiken dezelfde foutmelding komt telkens willekeurig terug
Vraag
•
TV
146
3
0
Hallo, Ik heb de laatste tijd meer en meer last van storingen in het beeld, maar vind zelf geen oorzaak, heb dit zelfs in opnames. Vraag me af of dit aan de decoder zou kunne liggen. Mvg, Monkey68
Vraag
•
TV
103
2
0
Totaal aantal leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Totaal aantal posts