Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Afstandsbediening nieuwe tv-box

Bestaat er een ander type afstandsbediening voor de nieuwe tv-box want ik vind de originele wat bij de box is heel onhandig . Iemand misschien ervaring met eentje van een neutraal merk ?

Vraag

• 

TV

1.8K

1

0

0

• Heel erg slecht WiFi

Beste, sinds 3 weken heb ik enorm slechte WiFi in het achterste gedeelte van mijn huis. Vooral in de slaapkamer. Er steekt nochtans al 2jaar een WiFi versterker. Nooit geen problemen gehad en sinds 3 weken niks als miserie. Moeten constant mobiel internet activeren anders werkt het niet. In de woonk

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2K

4

0

• Orange tv app crasht continu

De orange tv app crasht bij het opstarten ervan op samsung S23 Ultra met laatste upgrade Android 14 met Versie One UI 6.0. Hopelijk komt er snel een update om dit op te lossen. Heb alles al verwijderd van gsm, opnieuw geïnstalleerd en terug gekoppeld met decoder. Die geeft geen bericht dat hij gekop

Vraag

• 

TV

1.6K

1

0

0

• Wifi snelheid 4,96 mbps !??

Sinds enige tijd is ons internet er erg op achteruit aan het gaan. Wat lange tijd een aangename ervaring was, is nu gekeerd naar frustratie en ergernis. Niets lijkt het ook maar enigszins te verbeteren. Zaken als de modem laten heropstarten of het wifi-signaal door de modem laten optimaliseren veran

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.7K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Android Tv-decoder

Kan je de startpagina van de android tv-decoder aanpassen?

Vraag

• 

TV

913

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

TV Box

Hallo, Graag willen we ook VRT Max, VTM Go... op de tv bekijken. Naar heel wat zoekwerk zou de TV Box ons een oplossing kunnen bieden, maar men spreekt van Android. Moeten we dan een tv die werkt op Android kopen of mag het een ander systeem zijn? Indien het een Android tv is, moet men dan nog zo'n

Vraag

• 

TV

5.1K

5

0

0

• Digicorder doet raar

Bij pauzeren kan ik digicorder daarna niet meer vooruit of achteruitspoelen en begint ie bij begin opname?! Ik moet dan eerst weer naar opnames gaan en klikken op: opname verder kijken…

Vraag

• 

TV

844

2

0

0

• Mesh valt uit

Hallo, Eergisteren plots geen wifi meer via de mesh box. Deze valt uit en schakelt weer in. Best vervelend als ge een serie aan het kijken zijt. Ik heb de mesh box gereset, de kabel uitgetrokken. Geen soelaas. Wat kan ik hier nog aan doen en hoe komt het überhaupt dat dit zo plotsklaps gebeurt? Beda

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.9K

2

0

0

• Problemen met Guest Wi-Fi

Mijn gasten geraken, ondanks het juiste paswoord, niet altijd even vlot (of soms zelfs niet) verbonden met de guest-wifi. Ik laat ze dan mijn gewonen wifi gebruiken, maar zou toch handig zijn dit in de toekomst opgelost te krijgen. Wat kan ik doen?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

617

1

0

0

• Coax kabel op straat los gerukt door werkzaamheden aan de straat

Beste, Tot hiertoe was ik best tevreden over de diensten van Orange. Maar nu er zich eens een ernstig probleem voordoet besef ik hoe zwak jullie dienstverlening is. Zoals je uit het onderwerp kunt opmaken, zijn hier dus werken aan de gang in de straat. Koning Albertstraat 4 9310 Moorsel. Deze firma

Vraag

• 

TV

3.8K

3

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen