Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenBeste Orange , Kunnen jullie mij een retourlabel sturen aub naar mailadres voor mijn box en modem terug te sturen aub met vriendelijke groeten berebrouckx Bart
Vraag
•
TV
2.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
BLIJF AUB WEG VAN ORANGE!!!!!!! Ze blijven maar facturen sturen terwijl ik er al weg ben vanaf april 2023. Klantendienst trekt op niks en komen af met verschillende smoesjes waarom ze dit doen. Ze willen niks bevestigen per mail. Ik ga klacht indienen bij de ombudsdienst want dit bedrijf is puur gel
Vraag
•
Pack
4.1K
5
0
Mijn Orange tv box start niet op/ blijft in spaarstand. Heb al verschillende dingen geprobeerd zoals: Kabel al uit getrokken Al reset geprobeerd Lang op de aan/uit knop geduwd ( dan zie je het oranje lichtje kort flikkeren, blijft oranje)
Vraag
•
TV
1.3K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, vraagje, ik heb een upgrade gedaan met de dienst internet boost. Ik heb daarvan ook een bevestiging ontvangen per mail van Orange. Hoe kan ik nu merken dat ik ook effectief geniet van deze dienst. Als ik een snelheids test uitvoer kom ik in het beste geval aan gemiddeld 78 mbps download en 17
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.9K
1
0
0
Goeieavond ik wil mijn orange tv app koppelen maar ik ben mijn pincode kwijt wat moet ik doen
Vraag
•
TV
4.6K
4
0
0
Ugh aan iedereen! Totem is hier om wat informatie te delen over de nieuwe modem 😊. Met de nieuwe Livebox Cable krijg je: Tot 6 Wifi-gastnetwerken Minder storing in de modem zelf Betere ontvangst van het Wifi-signaal Geen verschil in dekking maar betere snelheid bij dezelfde signaalsterkte + gevoel
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
9.1K
7
0
Geaccepteerde oplossing
Orange TV Box ik heb regelmatig voor dat alle zenders verdwenen zijn en dat ik de zenders terug moet scannen in de instellingen , na het scannen zijn de zenders terug maar een paar dagen later zijn ze weer weg Weet er iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn ?
Vraag
•
TV
5.4K
4
0
0
Ik kan geen Netflix of Youtube kijken op de Tv omdat er steeds een netwerkfout komt. Heb de Tv box al gerestart, de stekker ervan eruit getrokken,… maar niks helpt. Ook snap ik de stappen niet echt die ze geven. Als ik op ‘problemen oplossen’ klik komt Smart hub-verbindingstest. En geeft de foutcode
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1K
2
0
0
Ik heb orange gebeld om over te schakelen naar wifi 1G. Binnen 10 dagen komt de technieker langs met de nieuwe modem. Ondertussen heb ik mijn nieuw contract gekregen maar werd mijn wifi boost reeds verwijderd. Daar ik zelfstandige ben is mijn multiproduktvoordeel nu weg voor 2 weken. Komt het multip
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.1K
3
0
0
Zijn er al technische details bekend van de nieuwe Gbit modem? Bvb, wat zijn de mogelijkheden om op mijn eigen router een publiek IP adres te krijgen? Werkt dit op dezelfde manier als de huidige "modem 2" (dwz bridge only modus met slechts 1 actieve pooort)? Of is het, zoals bij Telenet, mogelijk om
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
5K
5
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties