Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Wifi Comfort versus Mesh Boosters

Hey Wij hebben in 2021 4 Mesh boosters gekocht bij Orange. Die hebben een tijd goed gewerkt maar de laatste tijd verliezen ze elkaar en is er telkens wel ergens geen wifi. Is er een groot verschil tussen die boosters en deze van Wifi Comfort? Ik overweeg Wifi Comfort, maar wil geen maandelijkse kost

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

581

1

0

0

• CGA437AORB "Livebox" modem blijft niet in Bridge mode

Beste Orange Forum, Sinds mijn upgrade naar de CGA437AORB modem, die nodig was voor het ontvangen van Gigabit downstream, ondervind ik regelmatig het probleem dat deze af en toe de Bridge modus verlaat. Mijn netwerkopstelling omvat de Orange modem die verbonden is met de Ubiquiti UDM-Pro. Dit werkt

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.8K

3

• Tv storingen

Enorme storing op TV, nog? Net overgeschakeld naar orange en enorm veel storingen en zelfs al eens een avond geen zenders..

Vraag

• 

TV

2K

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Handleiding nieuwe tv box

Bij installatie van Orange bij onze buren is er een nieuw type decoder (tv box) . De technieker heeft hen een handleiding bezorgd die niet gebruikt kan worden aangezien dit voor een vroeger type tv box met interne harde schijf bedoeld is. De software van de nieuwe tv box is totaal verschillend en is

Vraag

• 

TV

10.6K

6

0

• Geaccepteerde oplossing

Activeren bridge mode = problemen met DHCP WAN kant

Ugh! Vanmorgen stond ik op en merkte ik dat het internet down was. Na een voormiddag te troubleshooten (mijn router uiteindelijk naar factory settings gezet enz.) merk ik dat ik internet door krijg wanneer ik de modem heb gereset, maar eens ik de bridge mode activeer geeft mijn asus router aan "Your

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.4K

2

0

0

• Orange update over het TV-incident

Hallo, Onze teams werken nog steeds aan een oplossing voor het incident met onze tv-diensten. We brengen je op de hoogte zodra alles terug in orde is. In tussentijd kan je live tv kijken via deze tijdelijke oplossing: haal je ethernetkabel uit je tv-decoder, klik op het Orange-vierkant van je afstan

Vraag

• 

TV

7.4K

7

0

• De problemen van vandaag...

Het regent maandagavond klachten over de diensten van Orange. Die lijken op veel plaatsen in Vlaanderen en Brussel geheel of gedeeltelijk buiten werking. “Momenteel zijn onze televisiediensten verstoord”, meldt de provider zelf. “Onze teams zijn hard aan het werk om de situatie zo snel mogelijk te h

Vraag

• 

TV

1.9K

1

0

• Tv valt steeds uit

Mijn beeld valt om de zoveel seconden even uit en verschijnt dan terug. Iemand een idee hoe dit komt? Rebooten Brengt geen soelaas. Ik heb een decoder type 2.

Vraag

• 

TV

1.6K

3

0

0

• Via de Orange TV app kan ik geen opnames bekijken

Wat wel werkt: ik werk met de Orange TV app op mijn iPhone en een chromecast om de zenders te bekijken op een tv in de keuken. Wat echter niet lukt is om de opnames te bekijken. In de living waar de grote TV staat kan ik dat wel. Dan verschijnt er een icoontje 'bekijken' in het scherm van de iPhone

Vraag

• 

TV

939

1

0

0

• AndroidTV geen app beschikbaar in de Google Play Store

Hallo, nieuwe klant hier. Ik heb zo'n nieuwe decoder en zou graag mijn opnames ook kunnen bekijken via onze AndroidTV, maar de app 'Orange TV Plus Belgium', die ik wel op mijn GSM kan downloaden, kan ik niet terugvinden op de Play Store van Google. En neen, ik wil niet streamen van mijn GSM naar de

Vraag

• 

TV

1.1K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen