Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenHet internet valt regelmatig weg, en de router lijkt telkens de rebooten. Zowel de wifi als de kabelverbinding vallen dan weg, en herstellen zich 2min erna. Op de router krijg ik telkens deze status: Er is geen probleem met de stroom. En als we de router manueel herstarten (stroomkabel uittrekken en
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo ! Vraagske aub ... Vanaf 01.03.2024 is er een Sociaal internetaanbod... Ik heb een Love pakket met Go Plus onbeperkt - Internet Start fiber onbeperkt en Orange TV ( plus een tweede tv. ) Is bij het nieuwe sociaal internetaanbod het verbruik ook onbeperkt ? (om te knnen vergelijken ...) Bedankt
Vraag
•
Pack
2.1K
2
0
Hebben jullie soms ook het probleem dat de WiFi niet werkt? Wij zijn nu een klein jaar overgeschakeld naar Orange. Maar we worden er niet bepaald vrolijk van. Dikwijls dat we geen tv kunnen kijken, in ons eigen huis op 4G zitten. Er zijn al regelmatig ergernissen geweest, maar vanaf nu gaan we ze op
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
752
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Sinds enkele dagen kan ik niet meer naar mijn opnames kijken op de tv. Opnames staat in het grijs en krijg het niet open. Ik heb sinds januari nieuwe digicorder (kleine). Ik heb de modem als ook de digicorder even uitgetrokken, zonder resultaat. Wat kan ik nog doen?
Vraag
•
TV
2.7K
2
0
0
Goedendag, ik ben nieuw hier en ik probeer via deze weg antwoord te vinden. Eind vorig jaar werd bij ons de nieuwe tv box geïnstalleerd. De installateur heeft toen probleemloos de afstandsbediening van de tv box met die van de tv gekoppeld. Ik was blij dat we maar 1 afstandbediening nodig hadden. On
Vraag
•
TV
525
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Sinds 5 dagen heb ik een probleem met mijn modem (nieuwste Orange-modem). Alle lichtjes die moeten branden, branden normaal maar toch krijg ik op geen enkel apparaat mijn wifi-netwerk te zien en kan ik dus geen verbinding maken via wifi. Het werkt wel als ik een apparaat aansluit via een ethe
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.7K
3
0
0
Hallo, Sinds november ben ik van Telenet overgeschakeld naar Orange. Tot paar dagen geleden kon ik mijn telenet adres in outlook gewoon blijven gebruiken (ondanks dat ik overal lees dat dit enkel nog via de webmail zou kunnen ). Nu kan ik wel nog mails ontvangen maar geen meer versturen. De uitgaand
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.3K
5
0
0
Kom gisteren bij een orange klant die issues had met haar computer mensje heeft het niet breed. Ze had graag streaming naar haar TV gehad. Toen ik haar digibox zag bleek deze nog van de jaren stilletjes te zijn. Dus ik had haar aangeraden om orange te bellen voor een swap. Nu blijkt dat hiervoor 49e
Vraag
•
TV
5.4K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Bij de ouderlijk toezicht instelling van onze Siligence modem kan je alleen een tijdsvenster instellen waarin de Wifi al dan niet actief is voor een bepaalde gebruiker. Nu zouden we graag het wifi gebruik beperken tot 2 uur per dag, en dit over heel de dag. Zijn er misschien nieuwere modems w
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.2K
2
0
0
Sinds vandaag bij Orange: tot mijn grote verbazing geen play crime op de tv gids. Maar nog erger, ik kan geen enkel programma via de go play app bekijken. Het is telkens hetzelfde: 10 seconden kijken, 20-30 seconden een rood cirkeltje dat ' verbinding' zoekt. Ik heb 45 minuten gedaan om de eerste 15
Vraag
•
TV
1.5K
4
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties