Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenGisteren wou onze 4K decoder niet meer opstarten. Hij begon telkens automatisch opnieuw zichzelf op te starten. Na een reset kwam ik in een opstartmenu terecht. Enkele opties geprobeerd, maar een herstelling naar de fabrieksinstelling was onvermijdelijk. Na alles opnieuw te hebben ingesteld (dat din
Vraag
•
TV
1.8K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wifi werkt al bijna 24 uur niet meer. En weekend komt er aan.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.8K
2
0
0
Beste, ik krijg foutmelding Code D101 op mijn tv. weet iemand hoe je dat wegkrijgt? Mvg
Vraag
•
TV
5.9K
2
0
0
Ik krijg mijn soundbar niet aangesloten op de SPDIF van de digibox..Dan komt er geen geluid uit..weet iemand hoe dit komt??ik heb hem nu op de tv aangesloten en zo werkt het wel
Vraag
•
TV
2.8K
2
0
0
Oude Gentweg Torhout Ik word regelmatig uit mijn teams sessies gegooid omwille van onderbroken internet. Nog gelijke ervaringen? Wat te doen. Ik lees over ononderbroken internet voor zelfstandigen, maar ik heb een zelfstandig account en toch iedere dag onderbrekingen. Marc
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.3K
3
0
0
Goedemiddag, Graag zou ik WiFi willen aanleggen in mijn vakantiehuis in de Ardennen. Had al gekeken naar een Fly Box, maar het blijkt dat de signaalsterkte bij ons huisje zwak is. Zijn er nog andere mogelijkheden? Met vriendelijke groet, Nadia
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
905
2
0
0
Ik zit met de volgende situatie. Ik zou achteraan in mijn tuin willen zorgen voor wifi bij mijn tuinhuis/lounge. Er is een utp aansluiting voorzien en vroeger toen ik telenet had had ik daar gewoon een modem staan en die zende mijn wifi daar gewoon uit en dit werkte perfect. Heeft orange ook zoiets?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Ik zou op de Orange router de DNS servers willen instellen op basis van URL, maar dat lijkt niet te lukken wanneer ik dit ingeef onder "Your Local Network → Advanced → Parameters DNS". De foutmelding die ik krijg is "Please enter two valid custom DNS IP addresses." Met enkel een IP address luk
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.3K
3
0
0
Hallo... Men decoder is reeds meer dan 12h bezig met een update... Alleen ik heb toch die melding op tv .... Updating software,Please wait.. Ik heb reeds enkele keren de decoder zonder stroom gezet(Ja langer dan 30sec) maar dat geeft geen verschil.. Iemand een idee hoe dit op te lossen ?
Vraag
•
TV
1.7K
3
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties