Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenHallo allemaal, Vanaf 15 januari heeft Orange zijn tarieven verhoogt bij de aankonding van de verhoging van de tarieven stond echter ook een mooie aankonding dat de internetsnelheiden omhoog zouden gaan. Ondetussen zijn we bijna een maand verder en verschillende telefoontjes met de klantendienst. To
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.2K
2
0
0
Laatste tijd veel problemen met internet dat weg valt, wij hebben ook een wifi booster deze is door een installateur geïnstalleerd werkte perfect tot nu vandaag geeft hij aan dat hij te ver staat terwijl hij nooit verplaatst is geweest. Nog mensen hier last van?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
881
2
0
0
Hallo, Met de Go Play-applicatie heb je toegang tot alle content op Play 4, Play 5, Play 6, Play 7 en Play Crime. Als je de nieuwe decoder hebt, heb je onmiddellijk toegang tot Go Play. Zo niet, dan heb je toegang via je pc of tablet 😊. Je hoeft alleen maar een Go Play-account aan te maken en je ku
Vraag
•
TV
9.9K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Na een panne vanmorgen met wifi in onze gemeente, merk ik dat nu nadat alles terug in orde is met tv-kijken alle bestaande opnames verwijderd zijn. Bovendien kan ik niet meer opnemen. Hoe oplossen?
Vraag
•
TV
1K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Net aan telefoon vernomen dat Play Crime geen zekerheid is bij Orange. Vind tevens ook geen livestream meer van Big Brother op Go play.
Vraag
•
TV
6.8K
6
0
Wanneer ik op mijn Philips OLED (model jaar 2023) met Google TV zoek in de Google Play Store dan vind ik geen Orange TV of Orange TV Plus app. Ik vind wel de Orange TV Luxembourg app. De Belgische apps lijken geen ondersteuning te hebben voor Google TV. Ze zijn precies enkel beschikbaar op smartphon
Vraag
•
TV
2.9K
2
0
0
Orange werkt met de meegeleverde TVbox. Zal Orange ook de app beschikbaar maken op een zelf aangekochte Android TVbox zoals bv een Xiaomi ? Nu kan je de app enkel installeren op een smartphone, dit zou makkelijker zijn op een android TV box. Zal er natuurlijk voor zorgen dat niemand nog zal betalen
Vraag
•
TV
2.1K
1
0
0
Vrijdagochtend overgestapt van Telenet naar Orange. Eerst het zwaarste nog steeds actuele probleem : De 2 telefoon nummers werken nu nog steeds niet. Volgens installateur zou het maar paar uren duren maar ganse vrijdag geen telefoon. Zaterdagochtend nog steeds niet en dan maar zelf gebeld naar klant
Vraag
•
Pack
4.1K
3
Geaccepteerde oplossing
Jaarlijks vertoef ik maanden in het buitenland op doorreis met de camper. Hier kan je maar een aantal programma's bekijken, de meeste worden geweigerd omwille van geen rechten in het buitenland. Ondanks dat ik over een smart-tv beschik kan ik de meeste programma's dus niet volgen terwijl er thuis ee
Vraag
•
TV
1.5K
4
0
Internet valt compleet uit, modem wordt automatisch terug opgestart. Uit het logboek van de modem kan je zien wat er fout loopt, geen idee hoe dit kan opgelost worden. Komt frequenter voor laatste dagen
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.5K
4
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties