Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

ESCALATIE: Orange bridge modus.

Beste, Wij zijn met onze firma klant bij Orange. Omdat wij heel ons eigen netwerk hebben hebben we de bridgemodus geactiveerd op de orange modem/router. Dat werkt perfect. Echter om een of andere rare reden schakelt om de x zoveel tijd de bridgemodus terug uit, begint de orange modem terug zijn wifi

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3K

8

0

• streamz

hey wij zijn sindsdien nieuw bij Orange en er is ons gezegd geweest dat we een maand moesten wachten voor dat ons Streams bij pakket geactiveerd was en nu als we het proberen lukt het nog steeds niet iemand weet hoe dit kan?

Vraag

• 

Pack

511

1

0

0

• Geen signaal VRT zenders

Hallo, Sinds een tijdje hebben we problemen met 1 of meerdere zenders van VRT. (het heeft goed gewerkt) Er komt dan op het scherm dat er geen signaal is en dat je opnieuw moet zoeken naar zenders. Ik dacht dat het kwam omdat de coax kabel tussen de muuroutlet en de tv-box uit 2 kabels bestond, dus h

Vraag

• 

TV

2.2K

3

0

0

• Wifi

Orange tv werkt prima. Enkel problemen met WiFi. Wanneer zoon op play station speelt, heel regelmatig haperingen. Zelfs met booster van orange nog steeds problemen

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

764

2

0

0

Totaal internetverbruik tot nu toe

Ik wil graag weten hoeveel GB/TB ik verbruikt heb tussen twee periodes. Kan iemand me helpen?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

542

1

0

0

• Foutcode d102

Sinds een aantal dagen hapert het beeld van de televisie en valt internet soms weg. ik heb contact gehad met de helpdesk en de reset samen doorlopen. Nu werkt het echter nog minder. Enkel één en canvas gaan, op de andere posten komt de foutmelding d102. volgens de man aan de telefoon moet er een tec

Vraag

• 

TV

1.2K

5

0

0

• Probleem VRT max op google tv

Sinds twee dagen ondervind ik problemen met vrt max op mijn twee google tv toestellen. Stream valt stil na een aantal seconden. Letterlijk alle andere streaming apps werken wel naar behoren. Via een hotspot op mijn smartphone (mobiel netwerk) werkt vrt max wel naar behoren. Heb de modem al gereset.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

12.3K

15

0

• zen Fiber

Modem, Ik veranderde van fiber home dacht ik naar zen fiber. Ondanks de vertraging is het via de lan heel mooi resultaat. Maar wifi een ramp, verschilde notebooks bijgehaald , Android , ook andere os en webbrowsers , speedtest gaat niet hoger dan 90 mbps ? En ja modem staat echt mooi vrij en zeker v

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.1K

1

0

0

Terugkijk TV box 2024

Op deze pagina staat een formulering; https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/tv/orange-tv Met Orange TV of Orange TV Plus* kijk je rechtstreeks of uitgesteld televisie waar en wanneer je maar wil, raadpleeg je de tv-gids en nog veel meer op je smartphone, tablet of PC*. *Afhankelijk van het

Vraag

• 

TV

10.6K

4

0

0

• Home Flybox SIM kaart niet ontvangen met modem

Hallo, Ik heb afgelopen vrijdag mijn Home Flybox modem ontvangen maar er zat geen SIM kaart bij. Wordt deze pas later besteld? Zoja, wat is de termijn daarvoor?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

790

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen