Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenAl enkele weken het probleem dat de nieuwe Orange modem zijn internetconnectie verliest. Zowel via wifi als via bedraad netwerk valt de connectie voor een minuut of 3 a 5 weg. Telkens vind ik in de logboeken van de modem de volgende meldingen: Modem is al meerdere malen herstart en ik heb gisteren z
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.2K
3
0
0
Via een trailer wist ik dat het tweede seizoen van Star Trek Picard zou worden uitgezonden. Dus programmeerde ik mijn decoder daarvoor. In de programmatie daarentegen was er van dat tweede seizoen geen sprake maar stonden gewoon de afleveringen van het eerste seizoen (opnieuw!) vermeld. Toch werd he
Vraag
•
TV
556
3
0
0
Geachte Momenteel zijn wij klant bij Orange. Dit voor mobiele telefonie Is het mogelijk om voor twee weken extra wifi op vakantie aan te schaffen? Locatie zou in Oostende zijn. vriendelijke groeten Laurens
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
540
3
0
Geaccepteerde oplossing
Goedemorgen, Ik heb gisteren twee Wifi Comfort ex-tenders en een Airbox2 ontvangen. Nu probeer ik die Airbox2 aan te sluiten als backup verbinding op de Livebox... en te activeren in de instellingen van de modem. Dit lijkt echter niet te werken via USB. Heeft iemand hier ervaring mee? Over de Wifi c
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.1K
2
0
0
Ik heb een Flybox van Orange die ik gebruik op mijn PS5. Probleem is dat deze op NAT 3 staat. Weet er iemand raad hoe dit naar de NAT TYPE 2 te veranderen?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
972
2
0
0
Hallo iedereen, Ik ben sinds een jaar overgestapt van Telenet naar Orange, maar heb toch wat problemen met opgenomen programma's. Wanneer ik bv. Terzake (programma op Canvas) opneem, kan ik dat niet doorspoelen. ik krijg dan bovenaan het scherm in een zwarte balk de mededeling "de toets die je gebru
Vraag
•
TV
849
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Dag Iedereen, Ik ben sinds een paar weken klant bij Orange en ze hebben een livebox cable modem geplaats. Deze heb ik in Bridge modus staan aangezien ik zelf een netwerk heb. Nu moest ik vorige week voor werken de stroom uitschakelen. Ik heb de modem uitgeschakeld alvorens de stroom onderbroken werd
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.7K
3
0
0
Hoi, wij hadden via mijn vrouw haar werk Orange netwerk gekregen. Bij de installatie kregen we 1 Access point bij (zwart bakje). Omdat de dekking niet genoeg was voor de rest van het huis achteraan, belde ik om een 2e access point te krijgen (las ergens dat je standaard recht had op 2 AC's in een pa
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
814
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Zijn er nog mensen die beduidend minder wifi bereik hebben dan voordien? Wij hebben een booster en dat ging voordien prima maar nu is er boven amper tot geen bereik en is de wifi die er is super traag..
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.4K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey, Recent overgeschakeld op Orange met tv en internet, GSM al 23 jaar klant. Vanaf de avond wordt het beeld op tv troebel, dubbel bij bewegende personages, niet op 1 maar meerdere zenders. Ook op opgenomen programma's. Bij vorige provider nooit meegemaakt. Hopelijk is er iemand die een oplossing h
Vraag
•
TV
1.3K
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties