Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenIk heb 2 weken geleden online een Love pack aangevraagd (Mobiel + Internet) en heb toen 23/01 als installatiedatum gekozen. Ik heb toen ook gevraagd of ik kon wachten met het activeren van de simkaart tot de installatiedatum, dat was geen probleem. Echter wou ik gisteren de simkaart activeren (voor
Vraag
•
Pack
1K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Eind december ben ik van Proximus naar Orange overgestapt en eigenlijk ben ik hier best tevreden van, op één iets na: mijn Orange Wifi Booster zorgt er wel voor dat mijn signaal versterkt wordt, maar na enkele minuten verschijnt er "verbonden zonder internet" en springt het over op 4G. Bij mijn vori
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
602
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb laatst sinds Januari 2025 gezien dat Terugkijk TV mogelijk is met de nieuwe TV Box. Weet iemand via waar dat gaat?
Vraag
•
TV
3.4K
3
0
Een technieker heeft een nieuwe modem bij mij geplaatst. Ik denk dat het een Livebox is. Ik merk dat ik bepaalde interne services die ik heb draaien wel nog extern kan bereiken, maar niet meer intern (wel via het interne IP adres, maar niet de externe URL die ik gewoonlijk gebruik). Ik heb zo een ve
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
553
3
Geaccepteerde oplossing
Dag allen. Wanneer een programma reeds enige tijd bezig is, is er dan de mogelijkheid om vanaf het begin te kijken? Dus niet herbekijken wanneer het programma reeds afgelopen is, maar met een achterstand beginnen kijken terwijl het "live" bezig is. Kan enkel kiezen voor "live bekijken", maar niet vo
Vraag
•
TV
1.1K
1
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Vandaag ben ik geswitcht van Telenet naar Orange. Ik wist voordien dat terugkijk TV bij Orange via de individuele apps van de zenders gaat. Geen probleem mee. Echter, ik zie in de TV Gids enkel bij de programma's van VTM en Play een pijltje staan om terug te kijken. Niet bij de VRT-Canvas-Ket
Vraag
•
TV
2K
3
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Op de Orange tv, optie Mijn tv, staat boven de geplande opnames en de opnames, een replay programma dat ik niet kan verwijderen ... Iemand een idee aub ? Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.
Vraag
•
TV
1.1K
3
Hallo, Sinds kort heb ik gemerkt dat de download speed van ons vast internet in huis trager geworden is. Dit is gezakt van ongeveer 145 Mbps naar 95 Mbps. -> Zie bijlage van metingen van de voorbije 3 jaren. Hebben jullie een idee waaraan dit kan liggen? Heeft Orange iets recent aangepast? Grt Festi
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
503
3
0
Gisteren leek mijn modem plots gereset waardoor bridge mode uitgeschakeld was. Als ik bridge mode terug inschakel, krijg ik wel een publiek ip op mijn router, maar geen internet connectiviteit. Heeft het te maken met de huidge storingen? Nog mensen met problemen? Extra info: Modem: Software Version:
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
650
2
0
0
Hallo Sinds vanmiddag ondervind ik problemen met mijn vast internet. Waar kan ik de status van het Orange netwerk zien? PS: Ik ben enkel internet klant bij Orange.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
974
4
0
0
Totaal aantal leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Totaal aantal posts