Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Televisie nog steeds niet geactiveerd

Na 5dagen is me tv nog steeds nie geactiveerd,wat moet ik doen,al 100keren gebeld na orange

Vraag

• 

TV

2.8K

4

0

0

• Guest wifi instellen op Mesh

Beste, sedert deze week heb ik de omschakeling gemaakt naar het internet van Orange. De installatie (op zolder) is vlekkeloos verlopen. Echter in de living hadden we geen wifi en heeft de installateur een Mesh Wifi beneden aangesloten. Nu wou ik de wifi voor bezoekers instellen. Boven op zolder bij

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.3K

4

0

0

• Tv abonnement opzeggen

Beste, Ik wil mijn TV abonnement opzeggen maar via 5000 is dat zeer zenuwslopend. Op de site zelf kun je je TV abonnement niet opzeggen maar wel allerlei andere producten bijvoegen. Site moet duidelijk worden aan gepast. Hoe kan ik mijn tv abonnement nu op een makkelijke wijze annuleren?

Vraag

• 

TV

7.7K

4

0

0

Digicorder terugsturen

Goedemorgen, Ik wil mijn digicorder aangetekend terugsturen. Welk formulier moet ik bijvoegen in de doos als ik het opstuur? Mvg

Vraag

• 

TV

5.9K

2

0

0

• Geluid valt af en toe weg

Beste, via de decoder en via de vtm go app op de tv valt het geluid af en toe weg, beeld blijft door lopen zonder geluid. dit duurt dan maximum een seconde of 5. alle toestellen werken via WiFi. iemand een oplossing hiervoor? een vaste kabel leggen voor internet is geen optie.

Vraag

• 

TV

1.4K

1

0

0

• Gratis streamz activeren

Het lukt me niet om 1 maand gratis Streamz te activeren. Krijg steeds de melding dat code niet meer geldig is. Wie kan me helpen?

Vraag

• 

Pack

5K

5

0

0

Geen aan/uit-signaal decoder - beeldscherm

Hallo Sinds ik vorige week een update uitvoerde wordt mijn TV niet meer automatisch aangeschakeld op het moment dat ik mijn decoder start en schakelt mijn decoder niet automatisch meer uit als ik mijn TV uitschakel. Ik moet dus steeds beide toestellen in-/uitschakelen, wat voorheen niet het geval wa

Vraag

• 

TV

2.2K

3

0

0

Geluid en beeld niet synchroon

Zijn er nog mensen die na installatie van de nieuwe tv box van Orange ervaren dat geluid en beeld niet 100% synchroon zijn? Ik gebruik gewoon de luidsprekers van mijn tv als audio uitvoer. De tv box is via HDMI kabel met de tv verbonden. Bij oude Orange decoder had ik dit probleem niet. Iemand een o

Vraag

• 

TV

4.5K

2

0

0

• Nieuwe TV box geen surround geluid

Beste, We hebben sinds vorige maand de nieuwe TV box maar het lijkt erop dat er geen surround komt naar de soundbar bij de TV zenders. De surround werkt wel op de Smart TV met de Netflix, Youtube apps, zeker met een duidelijke 5.1 test waar dan enkel de achterspeaker geluid geeft. Het rare is dat de

Vraag

• 

TV

6.4K

11

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...