Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Vrt max openen vanuit tv gids

Ik heb net het nieuwe type tv box van Orange. In de tv gids kan elk vtm programma rechtstreeks worden geopend in de vtm go app. Klopt het dat dit niet kan met vrt programma's, hoewel de vrt max app ook geïnstalleerd is?

Vraag

• 

TV

2.8K

3

0

0

Tarief

go Light vanaf januari 2023 naar 12 euro ipv 11 euro???

Vraag

• 

Pack

930

2

0

• Niet-doorspoelbare reclame

Orange heeft maandag het principe ingevoerd dat bij het bekijken van een opgenomen programma de eerste minuut reclame vooraf het progamma niet doorspoelbaar zal zijn. De reclameblokken tijdens het programma zal men nog kunnen doorspoelen. In het begin zal dit enkel van toepassing zijn voor vtm-progr

Vraag

• 

TV

4.9K

2

0

Enkel muziekposten op tv

Wij hebben sinds deze morgen enkel nog radiozenders op onze tv. Zappen naar de andere kanalen is niet mogelijk. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt.

Vraag

• 

TV

1.6K

2

0

0

• Oplossing voor dekking Wifi huis. Mesh/Powerline/...

Laat mij even de situatie schetsen 🙂 Allereerst, ben ik correct als ik vaststel dat mijn Orange Modem TCG300 sneller internet kan leveren over wifi dan over bekabeld internet (UTP)? Via wifi kan ik via mijn desktop de volle 140 Mbps halen vanuit de andere kant van het verdiep waar de Orange Modem s

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.5K

1

0

0

Geen internet

Sinds vandaag hebben we geen vast internet meer, op de modem knipperen de 2 lichtjes van US en DS en het online lichtje is uit. Foute boel dus. Volgens klantendienst zou het met het IP adres te maken hebben en moet er een achterliggende dienst eens kijken, wat 3 werkdagennkan duren... Enig idee of i

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.4K

2

0

0

• TV Lite Ondertiteling bij het streamen naar je TV is geen ondertiteling aanwezig

Iemand een idee , heb al van alles geprobeerd

Vraag

• 

TV

2.2K

2

0

Orange beweerd geen toestellen te hebben ontvangen

Hallo,na verschillende malen mijn Bpost bewijs opgestuurd te hebben om te bewijzen dat ik mijn decoder keurig op tijd heb teruggestuurd blijf ik brieven en mails krijgen van Orange dat ze NIKS hebben ontvangen ! Ik word er gek van. Ik ben pas 1 maand lid maar ik overweeg om vandaag nog naar een ande

Vraag

• 

Pack

1.2K

1

0

TV Box

Hallo, Sorry maar ik ben al wat ouder en volg niet alle nieuwtjes. Voor velen misschien een domme vraag maar wat is de TV Box eigenlijk? Wat is het verschil met de "gewone" decoder? Wat heeft het van voordelen? Heeft men dan nog een decoder nodig? Alvast bedankt voor jullie antwoord

Vraag

• 

TV

1.3K

2

0

0

• Decoder omwisselen voor tv box

Beste , Voor het omwisselen van de decoder heb ik al gevonden bellen naar 5000. Maar wat moet men selecteren voor het omwisselen en zelf installatie van de decoder ? Of kunnen we dit zelf regelen op ons klanten account mss toekomstgericht Mvg

Vraag

• 

TV

6.4K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen