Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Modem only energie verbruik

Beste orange community, Ik heb zelf een Compal modem voor vast internet via de Coax kabel. Deze staat momenteel in "mac passthrough" (i.e. enkel modem, geen Wifi, geen router). Ik meet in deze stand nog steeds 9 watt verbruik aan electriciteit, hetgeen aan de hoge kant is voor simpele modem. Nu vroe

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.6K

1

0

0

• Korting internet weer niet gekregen.

2de maand op rij korting niet gekregen. De 1 ste luide het: bij de 1ste factuur krijgt u deze korting niet. Vandaag weeral voor de zoveelste keer gebeld, na 4 doorschakelingen eindelijk iemand die moeite deed maar nog steeds niet de korting gekregen die liep tijden het afsluiten van het contract. No

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

605

1

0

0

• Tv gids geeft vanaf maandag “geen gegevens” meer

Zijn er problemen met de tv-gids? Ik wou mijn geplande opnames bekijken en zag dat die plots verdwenen waren, daarom keek ik in de tv-gids en zie dat er vanaf maandag plots “geen gegevens” staat, op elke zender en elke daarop volgende dag 😟 Zijn die problemen momenteel algemeen of is er een problee

Vraag

• 

TV

2.3K

2

0

0

Factory reset nieuwe tv box ?

Weet iemand hoe je de nieuwe tv box terug naar fabrieksinstellingen kan zetten, een factory reset dus? Ik dacht dat het knopje achteraan de box hiervoor diende maar dit geeft gewoon een power reset. Blijkbaar zou dit een toetsencombinatie zijn zei iemand me, maar hij wist ook niet juist meer welke..

Vraag

• 

TV

8.3K

5

0

0

• TV kijken in Spanje

Beste allen ik heb een Go Extreme abonnement. Ik ga regelmatig naar Spanje en verblijf nu 1/4 Spanje en 3/4 België. Is er een uitbreiding voor mijn abonnement mogelijk, zodat ik ook in Spanje TV kan kijken zonder dat ik mijn laptop met m’n TV moet verbinden en via mijn gsm op 4G moet connecteren. Di

Vraag

• 

TV

4.8K

4

0

0

Coax versterker

Hey hey, Al enkele jaren trouwe tevreden Orange klant. Vroeger TV-GSM-INTERNET en sinds vorige week enkel GSM-INTERNET. Tijdens de installatie is er een coax verdeler / versterker geplaatst. Omdat ik nu geen kabel tv meer kijk vroeg ik me af of deze versterker tussen mijn opstelling uit mag gehaald

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.4K

2

0

0

• Bridge mode vs Telenet modem only

Ik overweeg de overstap van Telenet naar Orange. Ik heb begrepen dat Orange geen modem-only heeft, maar dat de modem in bridge mode kan gezet worden. Ik heb de info pagina hierover al gelezen. Maar is die bridge mode echt gelijkwaadig aan de modem-only van Telenet? Wordt in Bridge mode de wifi modul

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4K

3

0

0

• Gsm niet ontvangen

Eergisteren iphone 13 besteld via de online shop, bevestigingsmail gekregen van bestelling: iphone 13, oplader en lensprotector. Gisteren geleverd, maar eens doos geopend zit er enkel de oplader en lensprotector in. Gsm staat ook niet op de pakbon. Geld voor de 3 artikels wel van rekening gegaan. Gi

Vraag

• 

Pack

1.8K

2

0

0

Aansluitingskosten

Ik ben overgestapt van Telenet naar Orange .De aansluitingskosten waren gratis , nu staat er op mijn factuur toch een aanrekening van 59 € .Nog iemand dit voorgehad ? mvg

Vraag

• 

Pack

1.7K

3

0

0

• Zender verplaatsen

Kan ik een zender verplaatsen?

Vraag

• 

TV