Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenWifi valt constant weg want de DNS server reageerd niet dus een modem probleem. Iemand dit al voorgehad en een oplossing ervoor?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Regelmatig zowel op smartphone wìfi al smart tv verlies verbinding met wifi dan op mijn smartphone zie ik een uitroepteken naast het wifi singaal. Spijtig heb ik regelmatig dit probleem zelfs met kabel aansluiting op smart tv en desktop. Kan het zijn dat de router defect is?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo mijn WiFi extender geeft geen WiFi meer , ik kan mijn telefoon aan het netwerk inloggen maar het geeft mij geen wifi. mijn computer die wifi krijgt door een kabel will ook niet werken waar hij ziet wel dat hij aangesloten is. ik weet niet of de knopjes er iets te maken heeft maar het huis symb
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
856
1
0
0
Internet is weggevallen sinds 12 uur en komt niet terug , op modem brandt het wifi lichtje niet. Modem meerdere keren aan/uit gedaan maar geen resultaat
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
806
1
0
0
Ik heb momenteel een love pack met dus gsm internet en tv. Nu hebben wij al lang problemen met de wifi. Valt te pas en te onpas uit. Eerst ligt het aan onze kabel, dan aan onze versterkers . Het ligt nooit aan orange . Waar we wel over tevreden zijn, is de tv. Kan ik enkel de tv nemen bij orange? Ka
Vraag
•
TV
938
1
0
0
Beste, ondervindt nog iemand problemen met WiFi en internetverbinding? alvast bedankt! mvg
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.1K
2
0
0
Hey allen, Wij gaan bijna een woning aankopen die volledig zal verbouwd worden door familie van ons. (we kopen pas aan als de verbouwing af zal zijn). Ik heb echter wel een grote vraag en onduidelijkheid waar ook zij me geen antwoord op kunnen of willen geven. Momenteel bevind er zich in het huis no
Vraag
•
Pack
2.2K
2
0
0
Beste Orange, Deze ochtend beleefde ik een zeer onaangename voormiddag, dankzij Orange... Er zou iemand passeren tussen 8u en 12u om mijn Wifi te installeren. Hiervoor vroeg ik vrij op het werk. Ik werk namelijk van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 18u. Ik was thuis op het afgesproken uur. Om 8
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.5K
2
0
0
Hallo, sinds deze ochtend downloadsnelheid = 0,2 - 2 Mbps, terwijl uploadsnelheid = 7 - 9 Mbps. Modem-reset deed niets. Hoe lossen we dit op?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.1K
6
0
0
Hallo, ik ben Orange newbie. Jarenlang Proximus klant geweest en dus niet gewend aan de interface van Telenet of Orange. Wegens verhuis moesten wij overschakelen naar kabel omdat er geen vaste telefoon aanwezig was. Ik moet zeggen dat het best een steile leercurve is om met Orange (tv) te leren werk
Vraag
•
TV
4.9K
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties