Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenIk vraag me af hoe ik moet overstappen. Moet ik mijn abonnement eerst afzeggen bij proximus en dan een abonnement nemen bij orange of moet ik daar blijven totdat het abonnement van start gaat?
Vraag
•
Pack
2.3K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben vandaag overgeschakeld van Proximus naar Orange. Ik wil een televisieprogramma, dat al begonnen was, herstarten. Dus terug van het begin zien. Hoe kan ik dat doen? Bij Proximus is er een knop "Herstarten" maar bij OrangeTV vind ik dat niet op het menuscherm.
Vraag
•
TV
2.2K
4
0
0
Ik ben verhuisd en de technieker is langs geweest om mijn internet te installeren op mijn nieuwe adres. Hij heeft het zelfde modem gebruikt als van me vorige adres. Alles was geïntstaleerd maar ik had geen internet verbinding, blijkbaar moest dit nog geactiveerd worden door Orange. ik moest 2a3 wach
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
926
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
als ik mijn tv opzet zie ik even welke zender het is dat komt erop maar ik krijg enkel zwart scherm. Op mijn box is er wel een oranje lampje. Wie kan mij helpen? Het is nog een nieuwe box van Orange.
Vraag
•
TV
4.1K
1
0
0
Ik heb een gsm abonnement en tv en internet abonnement. Gsm abonnement al een aantal maanden. Tv en internet slechts 1+1/2 maand. In mijn My Orange app zie ik alleen maar mijn gsm abonnement, niets van tv of internet. Ik heb mijn eerste factuur van tv en internet ook nog niet ontvangen... Hoe krijg
Vraag
•
Pack
899
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, We willen graag omschakelen van totaal pakket (internet + tv) van proximus naar orange. Hierbij zouden we alleen een internet aansluiting nodig hebben. Ik weet dat de tv kabel vanuit het distributiepunt aan de straat (grijze bakjes) tot op zolder er is. Kabel werd langs de gevel naar zolder g
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.3K
1
0
0
Wanneer ik via de afstandbediening de programmering oproep staat er vaak maar één woord, en als ik op info duw, dan krijg ik niets. vraag ik info op over de programmatie 2 dagen verder krijg ik helemaal niet. Wel ambetant als je iets wil programmeren een eindje verder. Ik heb 2 decoders, en de ene d
Vraag
•
TV
1.3K
3
0
0
Hallo, Ik was even wat aan het prutsen op m'n router en kwam tot de conclusie dat ik blijkbaar een IPv6 adres krijg? Waar kan ik de instellingen voor prefix delegation en router advertisment vinden? Of komt er deze week nog een officiële aankondiging dat IPv6 bij deze actief is? Jeroen
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
7.4K
3
0
0
Orange is de samenwerking aangegaan met Microsoft en gaan een nieuwe gaming pack lanceren. Vanaf volgende week zou dit beschikbaar en nieuwe als bestaande klanten kunnen dit pack bestellen in hun Love abonnement. Voor meer informatie kan je hier lezen wat het precies inhoud.
Vraag
•
Pack
813
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties