Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

code d102

Hallo, Vanmorgen internet en tv laten installeren door de installateur. Internet werkt goed en geen problemen mee. Tv kan ik alleen één en canvas krijgen. Voor al de andere zenders geeft hij foutmelding code d102. Meermaals gebeld naar de klantenservice en zei zeiden iedere keer dat alles geactiveer

Vraag

• 

TV

7.6K

3

0

Orange Tv App

Waarom kan ik via de Orange Tv App de 18 + zenders (Penthouse) niet streamen, deze staan gewoon niet op de zenderlijst. Via de decoder staan ze er wel op, maar streamen via de App is niet mogelijk omdat ze in de zenderlist op de App niet staan vermeld.

Vraag

• 

TV

8.7K

3

0

• TPlink Archer C2 v1.1 router als Accesspoint inschakelen

ik heb één van uw topics gelezen en ingesteld , kan mijn TPlink wel bereiken via Wifi netwerken, maar er is geen internetverbinding. Ik heb de UTP kabel van de Orange router (tcg300) aan de lan poort TP aangesloten en een UTP verbinding van de lanpoort naar mijn PC Desktop verbonden. In het overzich

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.1K

2

0

0

• Algemene internet geschiedenis bekijken.

Ik heb thuis wifi van een Orange router, wanneer deze wifi gebruikt word (op eender welk apparaat) zou deze internet (website) geschiedenis moeten te vinden zijn op mijn orange account. Ik heb echter geen idee hoe ik deze moeten vinden, en of er hiervoor nog iets ingesteld moet zijn. Alvast bedankt.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.9K

2

0

0

Tv werkt niet

Hallo mensen Mene tv weerkt nie meer wa moe ik doen?

Vraag

• 

TV

2.1K

1

0

Wifi

Wat doe je eraan als je Wi-Fi soms wegvalt

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.3K

2

0

• 2,4Ghz bandenfrequentie camera

Beste mensen, Ik heb een camera gekocht en wou deze koppelen, maar dit kan enkel via 2,4Ghz. Normaal wisselt de wifi zelf van bandenfrequentie indien nodig maar dit werkte niet, hele tijd error. Nu was ik via ADMIN mijn 2 bandenfrequenties gaan scheiden, en zo wou ik mij dan aanmelden op de 2,4Ghz.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.2K

2

0

0

• aansluiting

hallo, We hebben nu internet via de telefoonlijn. deze begint trager en trager te worden,zit ik sommige tijden 8 Mpbs . maar ik ben ben van plan om over te stappen.ik heb hier de kabel nog liggen op de zolder van de vroegere analoge tv.maar de coax kabel leggen tot beneden is geen probleem. hierover

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.3K

2

0

0

• Port forwarding op TCG300 modem

Hallo Ik heb een deurbel die ik van buitenaf wil benaderen. Hiervoor heb ik een account bij NO-IP geactiveerd om Dynamic DNS te activeren. Op de modem heb ik CGNAT uitgeschakeld en maak nu gebruik van een openbaar, niet-gedeeld IP adres. Hierdoor kan ik de Port forwarding instellen. Helaas lukt het

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.6K

2

0

0

Tv doet raar

Hallo ik heb een probleem daarnet kreeg ik tv niet opgestart , nu is die opgestart maar in recter bovenhoek staat zandloper met even geduld naast , wat is dat???

Vraag

• 

TV

2.7K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen