Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenHallo allemaal, Kan er iemand me helpen aan de handleiding voor de Mesh wifi? Dus degene die origineel ook bij de verpakking zit/ zat? Alvast héél erg bedankt. Groetjes, Bart
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
9.9K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo allemaal, Kan er iemand me helpen aan de handleiding voor de powerline adapters? Dus degene die origineel ook bij de verpakking zit/ zat? Alvast héél erg bedankt. Groetjes, Bart
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen! Dit is mijn eerste bericht op de Tribe, Mea Culpa indien deze niet op de juiste plaats gesteld wordt. Al 15 jaar ben ik klant van Orange (mobiel dan) en sinds een jaar of 4 ook voor TV en Internet. Ondertussen overgestapt naar het Love-Duo pakket (dus enkel GSM en Internet thuis). Si
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
8.1K
4
0
0
Het valt mij op dat er steeds meer en meer mensen over gaan op een Mesh wifi systeem om hun wifi bereik thuis uit te bereiden. Maar daarin tegen valt het mij ook op dat bijna iedereen het op de verkeerde manier gebruikt en dat ze dus eigenlijk geen Mesh Wifi systeem hebben maar enkel wifi repeaters
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
8.2K
6
0
Beste, Wij zijn sinds 2 jaar tevreden Orange klant en hebben sinds juli 2020 4 mesh apparaten die de wifi uitbreiden van de huiskamer naar de keuken en twee hogere verdiepingen. Mesh 1 staat in de huiskamer. De drie andere staan in de kamer boven de huiskamer, de kamer daarnaast, en in de keuken, on
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
7.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Heb al meer dan half jaar 2 Mesh Wifi's staan, en werkten steeds perfect. De laatste week valt echter de Mesh die vlak naast de modem staat echter steeds uit. Ongeveer om de 15 minuten doven de twee lampjes, en starten dan onmiddellijk opnieuw op. Ik heb dan 1 minuut later opnieuw goede verbinding.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.8K
3
0
0
Hallo, Bovenstaande dongle is niet meer te krijgen. Wij zouden graag aan onze smarttv, een LG42LB582v een hoofdtelefoon via bluetooth kunnen aansluiten. Wie kan helpen, welke soort bluetooth dongle kan ik in de plaats kopen, en hoe sluit ik zoiets aan? En een tv box met bluetooth afstandsbediening,
Vraag
•
TV
3.4K
3
0
0
Wanneer iemand zich verbind met het gast wifi netwerk komt er altijd de melding dat het apparaat verbonden is met het netwerk maar niet met het internet. Via mijn standaard wifi verbinding is er geen enkel probleem
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.7K
3
0
0
Hallo, iemand iets gehoord over de komst van de ci+ module naar Orange ? Ik vraag dit omdat er op een paar andere fora over gesproken wordt. Maar het is wel van horen zeggen en denken enz… Dus het kon zijn dat er hier iemand iets opgevangen had. Dat zou wel iets moois kunnen worden dan, want dan kan
Vraag
•
TV
7.6K
1
0
Heeft er nog iemand het probleem dat de tv gids vanaf overmorgen (meteen na middernacht van zaterdag op zondag) overal “geen gegevens” weergeeft of weet iemand waaraan het kan liggen? alvast bedankt
Vraag
•
TV
4.3K
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties