Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Mesh wifi main hub restart

Mijn Mesh wifi valt regelmatig uit. geen enkel toestel heeft dan verbinding met het mesh wifi netwerk. Ik heb 3 modules geïnstalleerd, allemaal bedraad. Het probleem is opgelost na het herstarten van de main hub. Maar dit is zeer vervelend aangezien het echt wel vaak neerkomt. Wat zou een oplossing

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.2K

2

0

0

• Optie internet-boost

Beste Tribe-members In augustus heb ik mijn optie internet-boost telefonisch laten uitschakelen. In november merkte ik op dat ik ondanks de uitschakeling nog steeds hiervoor betaalde. Ik belde opnieuw naar Orange en ze gingen dit oplossen. 2 maanden later zie ik dat ik nogmaals voor de boost heb bet

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.1K

2

0

0

• Ondertitels aan / uit zetten

Sommige programma's worden uitgezonden in verschillende talen maar deze kunnen ondertitels bevatten. Je kan deze ondertitels zelf aanpassen , aan of uit , via je eigen decoder. Je kan de configuratie instellen per programma maar je kan dit ook instellen voor alle programma's. Hoe gaat het in zijn we

Vraag

• 

TV

9.6K

3

0

• Hele dag geen internet

Al van deze morgen 7 uur geen wifi meer,nu 22u49 en nog altijd niet in orde..wat is er aan de hand??

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.1K

1

0

• CGNAT actief op de modem

Onlangs heb ik gemerkt dat CGN IP actief staat op mijn modem. Wil er even bij vermelden dat ik de Modem-TCG300 heb. Dus ik weet niet of dit op de oudere type modem ook actief gaat zijn. Je kan dit eens controleren door in te loggen op je modem 192.168.0.1 , dan kom je uit op je gebruikers interface

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.8K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Bevestigingsmail met vermelding van verkeerde flybox abonnement

Beste, Ik heb onlangs een flybox besteld (met het abonnement van 20€). Dit staat zo op mijn orderbevestiging (bestelling 33**bleep**). De modem en de simkaart zijn snel geleverd, en alles werkt. MAAR, ik heb ook mail gekregen met een overzicht van mijn abonnement, en hier spreekt men over het abonne

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.2K

2

0

0

• Geen wifi na reset

Hallo. Ik heb onlangs bridge mode geactiveerd voor mijn Orange modem. Nu wilde ik deze deactiveren, volgens de instructies moest dat door op de knop voor factory reset te drukken. Mijn modem is nu reset, de onderste 4 lichtjes branden (power, ds, us, online) maar het lichtje naast wifi blijft uit. I

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.8K

2

0

0

• Tevredenheid na overstap vanuit Telenet

Sinds bijna twee weken ben ik overgegaan naar Orange met alles ,dus internet en tv ,want gsm was al bij Orange. Hebben via de Orange shop de diensten aangevraagd en ook direct een technieker geboekt die alles zou komen installeren. Op de dag zelf van de technieker netjes een sms bericht gehad dat de

Vraag

• 

Pack

3.9K

5

0

• aanmelding/goedkeuring vereist op mijn wifi netwerk

hallo, wij hebben problemen met ons 2.4 Ghz netwerk. deze deden zich al veel langer voor, maar we hebben dit netwerk dan afgesloten en enkel op 5ghz gewerkt. nu hebben wij recent een printer gekocht die enkel maar 2.4Ghz ondersteund, dus heb dit netwerk terug geactiveerd en deze vertoont nog steeds

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

5.5K

2

0

0

• Geen internet

In Brugge centrum; geen wifi/netwerk. gsm toestellen verbinden wel maar geen verbinding. Op de modem Siligence brandt ook het lampje niet van de wifi. Iemand die weet hoe we dit kunnen oplossen, wel gezien dat er een storing is/meldingen. opnieuw opgestart en gereset maar geen verandering

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.7K

4

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen