Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenHoi, Mijn internet loopt heel goed. Enkel heb ik gemerkt dat de modem heel warm aanvoelt. is dit normaal ?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.2K
1
0
0
Hallo gisteren was mijn decorder vastgelopen. Enkel het rode lampje was op opgelicht en hij reageerde niet meer. Voor zij die dit probleem hebben heb ik de stappen van de reset hier onder even neergeschreven: -achteraan zit een reset knop, hou deze ingedrukt. - trek de stroomkabel ongeveer 5 seconde
Vraag
•
TV
9K
2
0
Sinds een kleine twee weken kan ik enkele zenders niet meer bekijken op mijn decoder. Er verschijnt op deze kanalen foutcode H413 of H414. Klantendienst maakte toen meteen een dossier aan voor een "achterligggende" dienst, maar die laten niks van zich horen, en dit nu bijna 2 weken. Méér dan : "we h
Vraag
•
TV
5.1K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi, Heeft hier iemand een Orange decoder in een afgesloten kast staan? Zoja, met welke IR-extender is dit bij jullie gelukt? Alvast bedankt voor jullie tips! grtjs
Vraag
•
TV
8.1K
2
0
0
Mijn vorige provider was Proximus en elke keer als ik het huis verliet schakelde ik altijd de stroom uit van de modem en dus ook de tv decoder. Die opnames werden bewaard in de cloud. Kwestie van bezuinigen op de energie factuur! Na mijn overstap (ben trouwens zeer positief over Orange) heb ik hier
Vraag
•
TV
4.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik heb wat rondgezocht maar nergens een oplossing gevonden. Ik heb altijd een ethernetkabel gebruikt voor mijn computer maar nu zou ik toch graag mijn pc via wifi laten verbinden, hoe doe ik dit? Alvast bedankt!
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
10.6K
1
0
0
Beste Ik had hier een topic gevonden waar iemand zijn Easy Switch ID niet kon vinden. IK kan deze ook niet vinden. Niet op de factuur en niet op de klantenzone. Kan iemand mij helpen waar deze nu zou moeten staan? Rino
Vraag
•
Pack
9.3K
1
0
0
Hallo Iedereen, Sinds kort zijn wij overgestapt naar Orange. Over het algemeen tevreden. Maar ik heb 2 grote WIFI problemen: Onze TV vind het orange netwerk en kan verbinding maken, maar we hebben geen toegang tot het internet. Onze printer vindt zelf het netwerk niet! het telenetnetwerk van de bure
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.5K
1
0
0
Ik vroeg mij af of nog mensen dit probleem hebben, vandaar deze post. Elke +- 10 minuten hoor ik een kort krakend geluid komende van de Orange TV decoder. Niet luid, maar wel merkbaar en kan zeker als storend ervaren worden. Het geluid lijkt mij van de harde schijf te komen, dat vermoedelijk nog een
Vraag
•
TV
4.1K
2
0
0
Beste, Bijna alle belgische isp's bieden native ipv6 aan, wanneer start orange hier mee ? Dat mis ik wel het hardste nu sinds mijn overstap van telenet / proximus naar orange. Mvg, Tom
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
10.4K
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties