Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Verdwenen zenders

Bij mij zijn 2weken geleden al mijn plus 18 zenders verdwenen. Is dit normaal?

Vraag

• 

TV

8.6K

2

0

0

• Coax aansluiting niet bij de tv

Hallo! Ik wil graag overschakelen naar Orange, maar ik las dat de tv-decoder (en dus niet enkel de modem) moet aangesloten worden met een coax-kabel. Die zit bij mij echter helemaal niet in de nabijheid van de tv en het verbaast mij ergens ook dat in de huidige tijden van digitale netwerken, dit nog

Vraag

• 

TV

9.3K

2

0

0

• Ip adres op blacklist

Hallo, sinds enkele dagen kan ik geen mails meer versturen vanuit mijn gmail adres. Nu blijkt dat mijn IP Adres op een blacklist staat. Wat is de procedure die ik moet volgen om dit op te lossen? Bedankt

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.9K

1

0

• Terugsturen modem ed

Ik heb na stopzetting van mijn abonnementen geheel volgens de instructies ontvangen via mail de modem, versterker, kabels, afstandbediening en dergelijke teruggestuurd naar Orange. Via Bpost heb ik een bevestiging dat het pakket is aangekomen op 19 december. Toch kreeg ik deze week nog een rappel pe

Vraag

• 

Pack

9.4K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Traag internet

Hallo Ik ben recent een klant geworden bij Orange (overgestapt van vorige provider), thuis hebben we nu de love trio (tv+internet+mobiel) en dus de 100mbps. Wat mij wel opviel is dat het internet zelf zeer traag is en wat ik heel storend vind want bij onze vorige provider was dat ook 100mbps en daar

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

7.1K

5

0

• Orange vs telenet

Hallo iedereen wie heeft al de vgl gemaakt van orange tegenover telenet? Pro en contra?

Vraag

• 

TV

25.7K

4

0

0

• Coaxkabel stuk door wegenwerken

Vorige week donderdag is de coaxkabel aan de straat in de grond geraakt tijdens graafwerken in onze straat. De firma die deze werken uitvoert, heeft onmiddellijk Telenet verwittigt. De kabel is volledig door. Dus geen internet en tv sinds donderdag. Ondertussen wel al 10 keer met telenet en orange g

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

6.9K

1

0

0

• TV Gids bekijken

Als ik de tv gids open, zie ik per scherm 9 zenders en onderaan een beeld van hetgeen nu te zien is. Het is heel moeilijk lezen doordat de tekst zo klein is. Moest het scherm met voorbeeld van de zender onderaan het scherm weggelaten worden, Dan zou als ze het ganse scherm benutten het heel wat duid

Vraag

• 

TV

3.3K

1

0

0

• Google Nest mini/hub help.

Beste Tribers, hier de link voor help en vragen omtrent Google Nest mini/Hub : https://support.google.com/googlenest/?hl=nl

Vraag

• 

Pack

976

0

0

• Wifi camera verbinding

Beste Sinds dat ik overgeschakeld naar orange netwerk kan ik niet verbinding maken met mijn wifi camera's kan iemand voor mij helpen wat de probleem is

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.3K

3

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Totaal aantal leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen