Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenMijn lijdensweg: - Dinsdag 7 maart overschakeld naar Orange - Na activatie van nieuwe sim kaart (met bestaand nummer) had ik geen draadloos internet - Woensdag 8 maart eerste keer gebeld naar helpdesk -> ticket aangemaakt - Vrijdag 10 maart tweede keer gebeld naar helpdesk -> ticket geescaleerd - Di
Vraag
•
Mobiel internet
1.5K
3
0
0
Mijn sim-kaart is geblokkeerd en die pukcode die ik terugvind in mijn klantenzone is ook reeds 6x geweigerd. Ik ben momenteel in het buitenland dus ik kan momenteel niet bellen. Hoe krijg ik dit opgelost ?
Vraag
•
Toestellen and instellingen
1.4K
1
0
0
Beste, Orange heeft ons een offerte gemaakt voor 1 pack met 5 GSM mobiele-abonnementen. We waren niet akkord met de offerte maar Orange heeft toch contact genomen met ons vorig operator om een overdracht uit te voeren. En zo zijn wij sinds 2 dagen zonder netwerk. Wij zijn een medische dienst met urg
Vraag
•
Mobiel internet
2.4K
6
0
Goedemiddag Ik had vroeger een Flybox met bijhorend abonnement (Home Flybox 15GB). Echter heb ik dat abo gestopt omdat ik nog heel wat data over heb op mijn Orange Go Intense abo (70GB). Ik heb een surf extra card besteld voor dat Orango Go abo, en ik dacht ik steek dat in de Flybox. Dit lijkt niet
Vraag
•
Mobiel internet
2.2K
2
0
0
Ik heb recent een nieuw toestel gekocht met abo zoals altijd bij orange. maar nu opeens zie ik dat mijn factuur 8eu duurder geworden is vanaf de 2e maand. Er is een optie van verzekering toestel voor 8eu per maand. ik heb dit niet gekozen, niet geselecteerd en de 1e maand werd dit niet aangerekend.
Vraag
•
Opties en diensten
747
1
0
0
Hallo , Ik heb in december 2021 mijn gsm samsung s20 fe gekocht en aan het afbetalen , kan ik nu een andere gsm kopen en dat abonnement opzeggen zodat ik de gsm niet meer hoef afbetalen of? Als iemand me kan helpen?
Vraag
•
708
2
0
0
Hello, when I tried to order the mobile subscription online, but the system could not recognize my belgium foreID card no.
Vraag
•
Opties en diensten
718
0
0
0
İk wil mijn huidige gsm nummer veranderen
Vraag
•
6.2K
1
0
0
Beste, Bij transit van vliegtuig in Zwitserland kreeg ik vermelding dat ik 47 euro heb opgebruikt van mijn abonnement. Nu is het zo dat de instellingen via de app zo ingesteld zijn dat dit niet kan gebeuren. Ook was ik ter plaatse ingelogd op het netwerk van de luchthaven. Kun je dit eens bekijken e
Vraag
•
Tarieven en verbruik
1.4K
2
0
beste leden ik weet niet wat het probleem is met die facturatie van Orange... ik heb enkel een internet abonnement, de rest heb ik niet. In januari bedroeg mijn factuur 46 euro en deze maand 42 euro... terwijl het altijd al 42 euro was geweest. Iemand een idee? Met vriendelijke groet
Vraag
•
Tarieven en verbruik
1.5K
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties