Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenWe willen voor een volleybaltornooi op 29 en 30 juli de flybox 150 GB gebruiken voor ons internet. Ik zou enkel de flybox willen hebben voor een weekend. Is dat mogelijk en hoe lang van te voren moet ik ze bestellen?
Vraag
•
Mobiel internet
1.4K
3
0
Ik heb €15 herladen het is van mijn rekening, maar heb ik heb geen belwaarde ontvangen. Ik bel 5000 maar niemand neemt op of gaat niet eens over bij het doorverbinden. Wat kan ik doen?
Vraag
•
Opties en diensten
573
2
0
0
Vermits ik rregelmatig in Frankrijk verblijf waar geen wifi is vraag ik mij af of het niet interessanter is om ook een Frans abonnement te nemen om zo meer beschikbare data te hebben. Nu is 45 giga het Max voor 1 maand Thnx voor antwoord
Vraag
•
Mobiel internet
1.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, ik heb een vraagje, Zijn er mensen onder jullie die zowel een Apple als een Samsung hebben gehad? ZOJA? --> WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN IOS? --> NADELEN IOS? --> VOORDELEN ANDROID? --> NADELEN , heb ik al meegemaakt! - prijs/ kwaliteit? - duurzaamheid? - evolutie? - foto's? - bemerking
Vraag
•
Toestellen and instellingen
919
2
0
Beste, Zijn er mensen die soms ook een fabrikage probleem hebben en het toestel opnieuw teruggestuurd moet worden? Weten jullie dat het gewoon toetsen naar fabricageinstellingen onvoldoende is? Ik heb gemerkt dat mijn ene toestel die defect is, en een app had, ik die app niet meer kan gebruiken omda
Vraag
•
Toestellen and instellingen
540
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik zou volgende week eenmalig een Best destinations Data Pass willen activeren. Dit zou zelf in de app of in de klantenzone moeten kunnen, maar ik vind het niet terug. Kan het zijn dat dit niet lukt omdat ik geen abonnement heb maar een herlaadkaart? En moest dat het probleem zijn, is er toch een ma
Vraag
•
Opties en diensten
861
1
0
0
Hello. For 10 days I have been waiting for a solution to the problem related to my phone number to take a new one and renew the contract. Yesterday I was at the Orane Point in Ninove. The employee replied that he would call me back. Are you kidding...?! No contact from you! I have been a customer fo
Vraag
•
Opties en diensten
886
3
0
0
@Totem Wat moet ik doen met geschenken zoals stel nu cinema tickets, of ergens naartoe gaan,....? Ik ben alleen en heb epilepsie, mag ik die echt niet weg schenken aan iemand van Orange? Want ik kan er helaas niets mee doen. Ik ben alleen en mag niet auto rijden. Openbaar vervoer ben ik niet zo dol
Vraag
•
Opties en diensten
1.5K
3
0
0
Beste, Onlangs ben ik overgestapt van Telenet naar Orange met de belofte en wettelijke verplichting dat bestaande emailadressen actief blijven. Primary email x…..x….@telenet werkt perfect, doch hieraan was een 2e e-mailadres van mijn partner gekoppeld. Deze is helaas niet meer actief en/ of te confi
Vraag
•
Opties en diensten
1.6K
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties