Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenHallo, Zijn er nog mensen die moeilijkheden hebben om op het Tribe forum te geraken met CHROME? Chrome is mijn standaard en gebruik ik voor alles, echter op dit forum krijg ik steeds een foutmelding instant. Ik heb het op meerdere computers geprobeerd. Kan er iets aan de code van het forum liggen? '
Vraag
•
Opties en diensten
2.5K
4
0
0
Hallo, Wanneer gaat Orange de eSIM mogelijkheid aanbieden voor secundaire toepassingen? In het buitenland en bij Telenet bestaat deze mogelijkheid al enige tijd. vb: toepassing voor een Smartwatch: Samsung Watch 5 met LTE gekocht, maar zonder eSIM heb ik niets aan de LTE duurder in aankoop versie..
Vraag
•
Opties en diensten
876
2
0
0
Hey, ik heb al een tijdje een extra surf card.. Nooit een probleem gehad. Nu terug op vakantie met de caravan en kreeg een melding dat ik al 50€ had opgebruikt. (data is 70gb) dus keek en had nog 62gb. Ik dacht dit zal een fout zijn.. Enige tijd later wou ik nog iets bekijken en wordt er toegang geb
Vraag
•
Mobiel internet
1.3K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Gisterochtend heb ik een Surf Extra Card toegevoegd aan mijn mobiele abonnement, om te gebruiken in mijn iPad. Vandaag, meer dan 24 uur later, werkt de kaart nog steeds niet, geen internet. Ging terug naar de winkel waar ik het had toegevoegd en ze zeiden dat het actief is in hun systeem, maar konde
Vraag
•
Mobiel internet
2.6K
4
0
0
Goedemiddag, ik probeer al sinds gisteren mijn nieuwe Orange simkaart te activeren via de website maar krijg steeds een foutmelding, hoewel simkaartnummer en email-adres correct zijn. Er wordt niet gereageerd op FB Messenger en Twitter. Kunt u me aub helpen? Mijn sim is 7230 0041 1605 5. Mvg, Cornel
Vraag
•
Opties en diensten
1.3K
2
0
0
Hey, i would like to open myself subscribe with phone, is it possible without already existing belgium number (they ask it in the beginning) and with other bank account than belgium one
Vraag
•
Mobiel internet
1K
2
0
Beste, zijn er mogelijkheden om de factuur in PDF formaat te ontvangen op email. Momenteel moeten wij deze iedere maand manueel downloaden en dit wordt soms vergeten om te verwerken.
Vraag
•
Opties en diensten
1.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn dochter krijgt sinds een aantal dagen anonieme oproepen. Als er opgenomen wordt, wordt er steeds gelachen en toegelegd. Kan ik op een of andere manier achterhalen wie dit is of ervoor zorgen dat dit ophoudt?
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
5.7K
4
0
0
4G in tweede verblijf te Middelkerke werkt niet sinds zendmasten zijn verplaatst. Zelfde problematiek voor bellen en sms’en. Andere oplossing mogelijk behalve in studio ook betalend internet (40 €/m) te nemen? Beroepshalve dien ik steeds bereikbaar te zijn! dank voor eventueel advies.
Vraag
•
Mobiel internet
877
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties