Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenJe wordt opgebeld door een onbekend nummer? Met alle phishing pogingen aarzel je nog om te antwoorden.... Dan is er een oplossing voor je 🙂 Met de Orange Phone App kan je direct zien wie je belt. Het is makkelijk te gebruiken, veilig en helemaal gratis! Totem wil het beste voor zijn Tribe ! Totem
Vraag
•
Opties en diensten
1.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe kan ik de pincode wijzigen van mijn voicemail? Ik ben momenteel op reis buiten Europa en zou graag mijn voicemail willen checken. Echter wanneer ik bel naar het nummer om mijn voicemail te beluisteren vragen ze achter een pincode. Ik kan mij echter niet herinneren ooit een ingegeven te hebben al
Vraag
•
Opties en diensten
1.3K
1
0
Reeds verschillende dagen zit ik met het probleem dat ik geen oproepen kan doen en ook geen oproepen kan beantwoorden. Vaak valt de ontvangst ook totaal weg. Nooit eerder problemen gehad .
Vraag
•
Mobiel internet
623
1
0
0
Gisteren een nieuwe sim kaart gaan halen (oude verlopen op vakantie). Volgens de verkoper (orange shop nieuwstraat brussel) ging alles binnen de 2u in orde zijn en moest ik niets meer doen. Maar na 28u heb ik nog steeds geen internet. alle oplossing van de orange help doorlopen: heropstarten meerder
Vraag
•
Mobiel internet
1.4K
3
0
0
Wij hebben zowel een orange-internet abonnement als een telefoon- abonnement voor mijn gsm. De betaling gebeurt automatisch via domiciliëring. Dat werkt, maar ik krijg elke maand zowel een email als een sms over het bedrag van de volgende factuur die eraan komt. Aangezien dit elke maand hetzelfde be
Vraag
•
Tarieven en verbruik
2.7K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Net overgestapt van Telenet naar Orange Bij telenet hadden we een modem op het gelijkvloers en een wifi extender (van telenet) op het eerste verdiep. Verbonden door een ethernetkabel. Bij gsm gebruik onder selecteerde hij automatisch de modem beneden, zodra je boven was ging hij automatisch naar de
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
3.8K
2
0
0
Ik stel vast dat mijn smartphones (iPhone SE (2020) en Samsung Galaxy A50) pas overschakelen van VoLTE naar VoWiFi wanneer ik: Geen Service hebDe Vliegtuig Modus activeerVolgens de beschrijving van Orange zou het toestel ook overschakelen bij een 'slechte' service maar ik heb het gevoel dat dit niet
Vraag
•
Mobiel internet
1.1K
2
0
0
Weet iemand hoe lang het duurt eer een nieuwe aansluiting/abo actief is, na het aangaan van het contract? Een vriendin verhuist binnenkort vanuit het UK en wil zsm over internet en wifi thuis beschikken. Ze kan vermoedelijk de aanvraag al vooraf doen via de site? Of kan dat niet?
Vraag
•
Mobiel internet
696
1
0
0
Ik kan de optie om online te betalen via factuur niet uit zetten daarom is de optie nu aan waardoor ik niks kan kopen
Vraag
•
Mobiel internet
1.5K
2
0
0
Op 16/03/23 bel ik via 5000 naar orange daar ik bij hey zit om mijn internet van telenet en gsm van hey om te zetten naar orange. dit verliep ogenschijnlijk allemaal vlot tot men bij de gsm kwam en daar bleek een probleem te zijn dat er een annulatie was bij hey terwijl ik niks geannuleerd had en ge
Vraag
•
Mobiel internet
893
3
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties