Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenHoi Ik heb zonet ingetekend voor een abo bij Orange voor mijn mobiel. Ik heb echter een E-Sim nodig, maar heb deze optie niet kunnen aanduiden bij de aanvraag. Moet ik nu echt wachten tot mijn fysieke SIM toekomt, om dan een E-Sim aan te vragen? Thanks!
Vraag
•
Opties en diensten
607
1
0
0
Dag, Ik heb de laatste tijd steeds problemen met mijn WIFI thuis. De internet verbinding valt vaak weg waarbij ik alles opnieuw herstart om deze terug in orde te brengen. Nu heb ik sinds kort een nieuwe gsm van werk gekregen echter vind hij mijn WIFI niet. Ik heb ook al geprobeerd om de qr-code te s
Vraag
•
Opties en diensten
644
2
0
0
Ugh aan iedereen! Totem is hier om je over 5G Ultra Fast te vertellen! Met 5G Ultra Fast kan je op ons 5G-netwerk tot 1Gbps surfen 😊. Sinds 04/04/2023 is 5G Ultra Fast beschikbaar voor de prijsplannen Go Intense, Go Extreme en hun versies in Special edition. Het is ook compatibel met Go Intense en
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
3.7K
5
0
Ik zie dat nu 1 Gbps vermeld staat bij Intense en Extreme, wat is de max. snelheid voor Light en Plus? Volgens de voorwaarden op de site ook tot 1 Gbps, waar zit dan verschil?
Vraag
•
Mobiel internet
753
1
0
0
Beste, Al maanden bezig om te proberen mijn diensten: Love Duo Pakket Mobiel + Internet over te zetten op mijn werkgever zijn adres en naam. Al met meerdere werknemers hiervoor maandelijks aan de lijn gehangen en dit komt maar niet in orde -> Hoe moeilijk kan het zijn?! Ondertussen zijn de diensten
Vraag
•
Opties en diensten
2.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Dag Tribe, Ik zou graag mijn BTW nummer toevoegen aan de mijn factuur zodat ik ze kan inbrengen in mijn boekhouding. Graag behoud ik mijn huidige formule. Hoe regel ik dit?
Vraag
•
Opties en diensten
2.1K
2
0
0
Kan iemand mij aub uitleggen waarom je deze boodschap te horen krijgt bij het bellen naar betalend nummer, ook wanneer er geen blokkering is op betalende diensten of premium nummers? Kan het aan het abonnement type van Orange liggen? (Ik heb Go Light)
Vraag
•
Opties en diensten
2.6K
2
0
0
@Totem Hallo , Ik zag net dat er een probleem is bij het aanvragen van een nieuwe simkaart in je klantenzone , wat is hiervan de oorzaak? Komt het nog terug? Want deze functie is zeer handig als je reserve simkaart wilt in geval je deze nodig hebt. Groeten
Vraag
•
Opties en diensten
686
1
0
0
Ik heb een Samsung galaxy watch 5 LTE/4g die ik graag zou koppelen aan mijn gsm abonnement maar dat lukt niet. Ik heb al contact opgenomen met Samsung zelf maar die lieten mij weten dat dat normaal wel zou moeten lukken en ik anders contact moet opnemen met Orange. Iemand die mij kan helpen?
Vraag
•
Toestellen and instellingen
4K
2
0
0
Is er nog iemand die last heeft van een storing? Mobiel internet werkt niet, kan niet meer bellen en sms’en versturen.. of ligt het aan mijn toestel.
Vraag
•
Mobiel internet
1.4K
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties