Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Sinds maandag ben ik overgeschakeld van Proximus naar Orange aangezien bij een nieuwe werkgever.Vrijdag gaf deze al aan via mail dat dit maandag diende te gebeuren. Simpel, nummer overzetten van Proximus naar Orange, een dagelijkse activiteit lijkt mij. Maandag: geen bereik een hele dag, maar we bli
Vraag
•
Opties en diensten
1.4K
3
0
0
Hallo Il ben un frankrijk en wil mijn tariefplan wijzigen. Ik krijg steeds een foutmelding en probeer het later opnieuw. Hoe kan dit opgelost worden? Danku
Vraag
•
Mobiel internet
832
2
0
0
Ik heb een probleem. Nlk dat mijn fakturen per post direct opgestuurd worden naar mijn bewindvoerder die de betalingen allemaal doet. Ik heb daar absoluut geen probleem mee want ik zou niet weten hoe een betaling te doen..... en per mail doe ik dat niet wegens scammers. Maar mijn ouders ontvangen de
Vraag
•
Opties en diensten
1.1K
1
0
0
Beste, Zouhet niet mogelijk zijn om de extra EU DATA te kunnen gebruiken voor de volgende maand? Een ideetje? Voor diegenen die veel reizen?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
1K
1
0
0
Waarom mogen nederlanders die in Belgïe zijn geboren niet de mogelijkheid krijgen om online aankopen te doen wegens andere ID?
Vraag
•
Opties en diensten
2.7K
2
0
0
Hallo, Ik wil mijn factuur betalen via de app omdat dit het makkelijkst is. Helaas blijft de app weeral hangen op het orange logo nadat ik mijn gsm-nummer en de ontvangen code heb ingevuld. Dit is ook al niet meer de eerste keer. Moet ik nu weeral de app verwijderen en opnieuw installeren? Dit zou a
Vraag
•
Mobiel internet
1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Gisteren ontving ik een SMS van Orange, met de melding dat de capaciteit van het GO abonnement gehalveerd wordt. Is dit voor alle GO abonnementen van toepassing? Alle verbruik boven de helft, dient nu betaald te worden in Europa. a rato van 0.002178 euro per megabyte.
Vraag
•
Mobiel internet
1.4K
3
0
0
Dus ik had 4G op orange winkel gekocht (simkaart) voor 15 euro voor 5 GB maar toen ik 1.8 GB aanraakten begint mijn 4G opeens weg te gaan normaal kon ik nog dingen doen maar nu is het echt traag en wilt het niet laden en er staat 14.70 euro op mijn orange app wie weer hoe ik dit kan oplossen?
Vraag
•
Mobiel internet
850
2
0
0
Hallo , Ikben al 6 jaar klant bij orange en altijd tevreden tot dat ik op 07 / 04 / 2023 een smartphone ging bestellen met abonnement maar heb geen enkele mail gekregen ivm betaling of bestelling. Ik heb toen de klantendiesnt gebeld en volgens hun heb ik niets besteld maar het geld is wel van mijn r
Vraag
•
Toestellen and instellingen
1.5K
3
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties