Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenRegelmatig zijn er topics over het feit dat er slecht wifi bereik in huis is. Maar blijkbaar heeft Orange daar de oplossing voor gevonden : Mesch Wifi ! Dus in je hele huis bereik van je wifi signaal zonder haperingen en een goede dekking. Ook voor bellen via Wifi , VoWifi , is dit de ideale oplossi
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.1K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Heeft nog iemand dit ervaren? als ik naar iets kijk op tv en voor een tijdje op pauze zet, dat na een tijdje het gewoon verder begint te spelen vanzelf en je niet meer op pauze kan klikken. Zo heb ik al veel films gemist of stukken van een tv-programma.
Vraag
•
TV
6.4K
3
0
0
Ik lees hier her en der dat het gastennetwerk of guest-wifi kan gebruikt worden. Hoe kan ik dit activeren?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
12.1K
3
0
0
Ik heb geen internet in mijn slaapkamer. Hoe kan ik dat probleem oplossen?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.9K
3
0
Komt er ooit op orange ook een soort Tv-theek waar je films en series kunt bekijken of bestellen? 🤔
Vraag
•
TV
4.9K
3
0
Dag Tribe mensen, ik heb nu al een tijdje Orange love pakket. mijn probleem is, dat ik vaak mijn WiFi moet uit en terug aanzetten op de verbinding te vernieuwen om zo foto’s en video’s te laden op social media, apps, enz... zelfs op webpagina’s opeens zie ik dat de pagina niet verder wilt laden of d
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.6K
3
0
0
Op de tv gids van orange staat dat de wedstrijd van de superbowl plaatsvind van middernacht tot 1 uur maar op de tv gids van eleven sports staat dat die wedstrijd duurt tot half 5. Speelt eleven sports de hele wedstrijd op tv of gaan ze maar een uur van de wedstrijd laten zien om dan nba te laten zi
Vraag
•
TV
2.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb sinds deze middag geen internetverbinding meer. Mijn toestellen verbinden wel met de wifi maar ik heb geen upload en download. Heb ondertussen alles herstart, kabels in en uitgestoken en een full reset gedaan maar enkel POWER, DS en WIFI lampje branden (@ONLINE lichtje knippert niet). Heb dan
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
10K
2
0
Hallo, Ik ben nieuw hier. Onlangs zijn we overgeschakeld van Telenet naar Orange. Nu krijg ik steeds de melding dat mijn decoder niet verbonden is met mijn netwerk. Ik heb geprobeer om deze verbinding via de installatiewizzard tot stand te brengen maar dit lukt met niet. Via wifi krijg ik de melding
Vraag
•
TV
7.5K
2
0
0
Beste, Ik heb een aantal dagen geleden via bol.com een camera beveiligingssysteem aangeschaft en geinstalleerd. Deze is verbonden met het internet dmv een LAN kabel. Ik kan echter de camera's niet bekijken vanop afstand, terwijl dit normaal wel mogelijk is. Ik heb al vanalles geprobeerd, ook gebeld
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.4K
1
0
Totaal aantal leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Totaal aantal posts