Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Ik verblijf in Portugal en wil de Orange TV BE app downloaden via Play Store. Ik vind echter die app niet. Hoe is dit op te lossen?
Vraag
•
TV
3K
2
0
0
Heeft iemand hier ook last van? De laatste 2 weken verlies ik thuis mijn internet verbinding. Geen enkel apparaat dat nog geconnecteerd geraakt met het internet, meestal tussen 21u en 22:30u.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
10.9K
15
0
0
Beste, Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!! Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt! Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke ke
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
7.3K
4
0
Geconfirmeerd door totem hier
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.7K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, Vanmiddag is de technieker ons komen aansluiten op internet en tv (hiervoor waren wij klant bij Telenet) en alles ging goed, op 3 kwartiertjes was alles geregeld en werkte alles. nu waren we daarnet tv aan het kijken en vielen de zenders één voor één uit, zwart beeld... en de melding
Vraag
•
TV
7K
3
0
0
Bij mij zijn 2weken geleden al mijn plus 18 zenders verdwenen. Is dit normaal?
Vraag
•
TV
8.6K
2
0
0
Hallo! Ik wil graag overschakelen naar Orange, maar ik las dat de tv-decoder (en dus niet enkel de modem) moet aangesloten worden met een coax-kabel. Die zit bij mij echter helemaal niet in de nabijheid van de tv en het verbaast mij ergens ook dat in de huidige tijden van digitale netwerken, dit nog
Vraag
•
TV
9.3K
2
0
0
Hallo, sinds enkele dagen kan ik geen mails meer versturen vanuit mijn gmail adres. Nu blijkt dat mijn IP Adres op een blacklist staat. Wat is de procedure die ik moet volgen om dit op te lossen? Bedankt
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.9K
1
0
Ik heb na stopzetting van mijn abonnementen geheel volgens de instructies ontvangen via mail de modem, versterker, kabels, afstandbediening en dergelijke teruggestuurd naar Orange. Via Bpost heb ik een bevestiging dat het pakket is aangekomen op 19 december. Toch kreeg ik deze week nog een rappel pe
Vraag
•
Pack
9.4K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Ik ben recent een klant geworden bij Orange (overgestapt van vorige provider), thuis hebben we nu de love trio (tv+internet+mobiel) en dus de 100mbps. Wat mij wel opviel is dat het internet zelf zeer traag is en wat ik heel storend vind want bij onze vorige provider was dat ook 100mbps en daar
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
7.1K
5
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties