Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Internet op mijn TV werkt niet

Beste, Sinds ik orange TV en internet heb kan ik mijn TV niet meer connecteren met Internet. Heb het ook met internetkabel geprobeerd

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2K

2

0

0

• wifi booster niet gratis

Hallo, bij Telenet hadden we 1 gratis wifi booster. Voordat we zijn overgeschakeld naar Orange hebben we gevraagd of we bij Orange ook 1 gratis wifi booster konden krijgen. Het antwoord was JA. De installateur dit bij ons langskwam zei dat de wifi dekking voldoende was en dat we wel gratis een wifi

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

8.5K

6

0

• Bij Orange ook zoiets als Yello-tv bij Telenet?

Mijn partner zou wensen overstappen naar Orange voor het volledige pakket (vaste tel, gsm, internet en digitale TV). Hij is nu momenteel klant bij Telenet en daar maakt hij regelmatig gebruik van hun app yello-tv om toch op de baan of op reis wat tv te kunnen kijken en eventueel de digicorder te pro

Vraag

• 

TV

4.7K

4

0

• Internet thuis

Beste orange Mijn internet thuis is zeer traag kan er daar iets aan gedaan worden gr Rik

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.1K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Wifi booster

Hallo, Ik ben gisteren overgeschakeld van Telenet naar orange. Nu had ik van Telenet een wifi booster, comtrend pg 9072-tn, in de living hangen omdat het wifi signaal zo zwak was. Nu heb ik deze ook in gebruik voor orange maar het wifi signaal lijkt zich helemaal niet te versterken zoals het bij Tel

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

9K

1

0

0

• Prioritair gebruik naar specifiek IP

Op onze modem staat zoals bij iedereen standaard de DHCP functie aan. Nu heb ik voor mijn PC een statisch IP adres ingesteld. Is het via een bepaalde instelling mogelijk om dit IP adress prioritair internet toegang te geven boven de rest van de apparaten (zowel via LAN als WiFi indien mogelijk). Om

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.5K

1

0

0

• Activatie volledige installatie

Beste, Dinsdag 1 oktober installatie modem +decoder en dergelijke in onze woning. Plaatser installatie meld ons dat de toestellen niet geactiveerd kunnen worden ivm softwareprobleem. 6 dagen verder nog steeds geen tv , internet en mobiele telefonie. Geduld hebben zeggen ze bij orange ,komt in orde.

Vraag

• 

Pack

2.3K

3

0

0

• Wifi netwerk niet meer zichtbaar op desktops en laptops maar wel zichtbaar op mobiele toestellen

Beste Woensdag 18/9 was mijn wifi netwerk niet meer zichtbaar op mijn laptops en desktops maar wel op mijn mobiele toestellen zoals iphone, ipads. Heb geprobeerd alles te ressetten (alle aparaten en modem verschillende keren af- en opgezet zonder resultaat. Compal modem zelfs met reset knop hergesta

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

13K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

vast ip adres siligence modem

Ik probeer met de handleiding naast mij mijn printer en scanner een vast ip adres te geven. ik voer het mac nummer in en geef mijn gewenst ip adres op. ik druk op toepassen en de regel is terug weg. Ik heb ondertussen de dynamische adressen die hij geeft van 2 tot 256 te zetten naar van 30 tot 256.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.1K

2

0

0

• Vast toestel

Na de installatie van mijn internet en vaste telefonie, werkt de telefoon niet meer. Hoe los ik dit op?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.1K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen