Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenHallo iedereen wie heeft al de vgl gemaakt van orange tegenover telenet? Pro en contra?
Vraag
•
TV
25.6K
4
0
0
Vorige week donderdag is de coaxkabel aan de straat in de grond geraakt tijdens graafwerken in onze straat. De firma die deze werken uitvoert, heeft onmiddellijk Telenet verwittigt. De kabel is volledig door. Dus geen internet en tv sinds donderdag. Ondertussen wel al 10 keer met telenet en orange g
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
6.9K
1
0
0
Als ik de tv gids open, zie ik per scherm 9 zenders en onderaan een beeld van hetgeen nu te zien is. Het is heel moeilijk lezen doordat de tekst zo klein is. Moest het scherm met voorbeeld van de zender onderaan het scherm weggelaten worden, Dan zou als ze het ganse scherm benutten het heel wat duid
Vraag
•
TV
3.3K
1
0
0
Beste Tribers, hier de link voor help en vragen omtrent Google Nest mini/Hub : https://support.google.com/googlenest/?hl=nl
Vraag
•
Pack
971
0
0
Beste Sinds dat ik overgeschakeld naar orange netwerk kan ik niet verbinding maken met mijn wifi camera's kan iemand voor mij helpen wat de probleem is
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.3K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ben onlangs overgestapt naar Orange. Ik mis de mogelijkheid om op de decoder een zendernummer te zien. Dacht dat waar de USB aansluiting zit dat daar een display opzit. Persooonlijk vind ik het ontbreken hiervan een tekortkoming van de decoder. Of is dat ergens toch in te stellen.
Vraag
•
TV
4K
3
0
0
Hallo, Ik vroeg me af of er universele afstandsbedieningen werken op de Orange decoder. In een ander topic zag ik dat Logitech er één heeft maar die ziet er vrij prijzig uit. Ik heb een decoder beneden en één boven en vooral voor boven zou dit erg interessant zijn. Ik kan weliswaar mijn tv en de dec
Vraag
•
TV
10K
6
0
0
Weet er iemand wat ik juist moet doen ? Wij hebben vandaag de tv verhuisd naar een andere kast en sindsdien deze melding. Kan er mij misschien iemand een foto doorsturen om te kijken of ik alles correct heb ingestoken. Alvast bedankt voor de moeite ( Ik ben hier een leek in 😅
Vraag
•
TV
8.8K
2
0
0
Hoi allemaal, wat ik me af vraag... als je zegt "hey google, bel 112! Belt de google mini nest dan naar 112? anders lijkt me dit een mooie uitvindig voor ouderen die alleen wonen😊
Vraag
•
Pack
2.7K
2
0
@Totem en @AlexandraW , Er is over dit onderwerp al eens eerder een post geweest maar ga toch nog een keer deze vraag stellen. Als er een defecte decoder of modem is moet een klant altijd verplicht thuis zijn voor een technieker omdat deze hem komt vervangen en installeren. Waarom kan het niet zijn
Vraag
•
Pack
11K
4
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties