Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Eclips TV bij Orange

Ik weet niet of het bericht hier al gepaseert is, maar in de loop van Juli word de zender Eclips TV bij Orange in het aanbod gestoken. Eveneens zal daar Evenaar bij zitten want deze zender stopt er mee eind Juni. Bij Telenet Zond die maar 12 uur uit tegenover bij Proximus 24 uur, maar dit word dus d

Vraag

• 

TV

5.7K

2

0

• Wat je dient te weten over je nieuwe aansluiting?

Wilde hier toch even een topic aanmaken in verband met nieuwe installatie's en nieuwe klant te worden. Zie regelmatig dat er posts voorbij komen dat Orange niet zijn beloftes nakomt of dat de installatie op niks trekt en dat er geen signaal op de kabel staat en geen internet of tv is na installatie.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

8.7K

2

0

• Programmagids Eurosport

Sinds de verandering van winter naar zomeruur zijn de porgramma uren niet meer juist in de gids van eurosport 1 en 2. Dit is zeer ongelukkig als men een programma wil opnemen als men niet thuis is. Kan dit niet aangepast worden? Vroeger was dit niet het geval.

Vraag

• 

TV

2.3K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange Guest

Dag iedereen, Bij nader onderzoek op Orange guest, ben ik niet verder geraakt dan dit: * Wanneer ik m'n gsm aansluit op Orange Guest 835E (via wifi), dat het een wachtwoord moet worden ingevuld. Helaas kon ik niks vinden in m'n handleiding, noch op dit Tribe net. Ik kan dus voorlopig niet aansluiten

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

7.8K

1

0

0

Tweede decorder installeren. Help!

Sinds enkele maanden een totaal pakket genomen, dus nu ook tv & internet van orange. Omdat we graag tv willen zien op onze slaapkamer hebben we een tweede decorder genomen.. maar dan nu het “probleem”! Hoe instaleer ik de tweede?! heb elke mogelijke manier geprobeert, maar nu pas merk ik dat er maar

Vraag

• 

TV

6.3K

2

0

0

Oranje lampje blijft branden op decoder

Wij kunnen geen tv meer kijken sinds gisteren.ons afstandsbediening doet niks.en het ligt niet aan de batterijen.en op de decoder blijft een oranje lampje branden

Vraag

• 

TV

14.2K

1

0

0

Nat type 3 Flybox

Hallo, Sinds kort heb ik een flybox aangeschaft met de databoost. Word gebruikt voor licht gebruik internet en gamen (enkel online,, updates gaan over het vast abonnement). Nu de verbinding op zich is stabiel genoeg om te gamen zonder echt lag te ervaren. Enkel 1 probleem waar ik totaal niet thuis i

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

8.5K

4

0

• Wifi: wel verbonden, geen internet

Een 3-tal weken geleden kwamen ze hier Orange installeren. Sinds dag 1 hebben we problemen met de wifiverbinding op onze 2 androidtelefoons en onze ipad. De twee laptops hebben altijd probleemloos gewerkt. We blijven met onze gsm's en ipad verbonden met het wifinetwerk, maar we geraken het internet

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

41.2K

2

0

0

• Lang wachten op coaxaansluiting

Beste, Ik wacht al sinds 13/02/2019 op een volledige installatie van Orange. Momenteel is enkel mijn installatie in orde maar moet Telenet, waar ik al 3 weken op wacht, nog de coax kabel aansluiten van buitenaf. Ik ben de duurtijd echt heel erg beu. Ik leef terug in de middeleeuwen anno 2019. Mijn m

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.6K

5

0

0

Hoe overstappen van Telenet naar Orange?

hey over mij: telenet klant, wil over stappen naar orange wat gebeurd er met mijn? telenet modem, telenet digibox abonement kwaliteit koala love? home internet speed, wifi, tv, 4g thx

Vraag

• 

Pack

24.6K

3

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen