Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Beste, op 31 juli doe ik een bestelling van Orange Love Trio. Alles verloopt vlot en een afspraak met de technieker wordt ingepland op 16 augustus. Op 16 aug wordt de telenet HW vervangen door Orange materiaal, alles werkt perfect. Vandaag (4 sept) krijg ik een factuur van Telenet (55,9euro - period
Vraag
•
Pack
6.1K
3
0
0
Ik betaal sinds enkele maanden voor Internet Boost. Echter is sinds kort mijn download snelheid terug naar 100Mbit gevallen , mijn upload is echter wel nog 20 Mbit. Ik heb getest, met de kabel rechtreeks op de modem, zonder dat er iets anders actief is met de speedtests van Telenet, Orange & Speedte
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.2K
1
0
0
Ik krijg mijn Chromecast niet op het netwerk van de flybox. Welke instellingen moeten instaan om ze met elkaar te kunnen verbinden? bedankt!
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.6K
1
0
0
Hoi, Ik heb nl volgend probleem. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Mijn GSM en die van mijn echtgenoot zijn aangemeld op onze wifi, Orange Modem Model2. We hebben volgend probleem. Als we de GSM niet gebruiken voor ongeveer 10 a 15minuten en iemand zend een Whatsupp dan ontvangt de GSM deze niet en
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.5K
2
0
0
Hallo, Gisterenavond was de internetverbinding heel traag dus heb ik de wifi extender eens verwijderd uit het stopcontact.. nadat ik hem dan ook teruggeplaatst had deed deze niks meer, er gaat geen lampje branden. Ik heb hem ook al gereset zonder resultaat. Zou het kunnen dat deze stuk is?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.9K
1
0
0
Hallo, Ik heb weder eens geen verbinding met wifi
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.8K
3
0
0
Beste, Over de afgelopen 14 dagen werd mijn netwerk doelgericht aangevallen op basis van mijn IP-adres via een DDOS aanval (het overbelasten van mijn netwerk). Aangezien ik competitieve games speel met een hoge geldwaarde in het echte leven is het voor de aanvaller zeer winstgevend deze aanvallen ui
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
een vraagje, Ik heb sinds kort een flybox. ik ben hier zeer tevreden over. binnenkort gaan wij een weekje op reis naar Frankrijk, in het huis waar we verblijven is geen internetaansluiting. Mijn vraag is of ik de flybox kan meenemen, daar aansluiten en het internet daar gebruiken? iemand enig idee?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
17.7K
2
0
Sinds kort hebben wij het probleem met onze opnames, waarbij de decoder al begint op te nemen alvorens het programma daadwerkelijk begint. Zijn er nog die dit probleem hebben? Soms is het zo erg dat de opname al een half uur voor de start van het programma begint. Dit betekent echter ook dat de opna
Vraag
•
TV
11.6K
5
0
Ik weet niet of het bericht hier al gepaseert is, maar in de loop van Juli word de zender Eclips TV bij Orange in het aanbod gestoken. Eveneens zal daar Evenaar bij zitten want deze zender stopt er mee eind Juni. Bij Telenet Zond die maar 12 uur uit tegenover bij Proximus 24 uur, maar dit word dus d
Vraag
•
TV
5.7K
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties