Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Tv gids loopt achter bij discovery channel

Hallo, Bij mij loopt Discovery channel niet correct met de tv gids. Alle andere zender lijken dan weer wel te lopen volgens de tv gids. Dit is echter zeer vervelend want al mijn opnames kloppen op deze manier niet. Heb het gevoel dat deze nog in zomeruur staan want alle uitzendingen lopen veel voor

Vraag

• 

TV

61

1

0

• Geaccepteerde oplossing

nieuwe modem wil niet connecteren

na aanvraag van wiffi booster moest de modem vernieuwd worden, bijna een week verder, 2 nazichten van technieker heb ik nog steeds geen internet, er wordt steeds een ticketje aangemaakt en ik moet steeds wachten... iemand ervaring mee?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

142

12

• probleem met aanmaak klantenzone

ik heb reeds een jaar geen toegang meer tot de klantenzone. Sinds ik mijn gsm nummers heb overgezet naar Hey! telecom, geraak ik niet meer op het portaal. Reeds 10tallen frustrerende telefoontjes later met de helpdesk, geraakt dit niet opgelost. een nieuwe gebruiker aanmaken lukt ook niet, iedereen

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

154

8

0

TV code gezocht

Hallo, ik ben pas 2 maand Orange klant en worstel nog altijd met het gebruik van de Tv afstandsbediening. Nu kreeg ik op BBC2 daarjuist de melding dat het programma geblokkeerd is en ik mij teogangscode moet invoeren. De vraag nu: Waar vind ik ze?

Vraag

• 

TV

73

1

0

• Weer: mogelijke storingen op Internet & TV

Hallo, Door de huidige weersomstandigheden is het mogelijk dat je Internet- en TV-diensten tijdelijk verstoord zijn. Geen zorgen, onze teams houden het netwerk goed in de gaten en staan klaar om in te grijpen als dat nodig is, zodat alles zo snel mogelijk weer normaal werkt. Bedankt voor je begrip e

Vraag

• 

Pack

175

5

• Constante request naar NTP servers

Weet iemand de reden waarom er constant een request loopt naar de NTP servers vanaf de modem? Lijkt me nu ook wel overbodig.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

72

1

0

• Internet down

De laatste tijd veel problemen met internet in Dendermonde. Zijn er nog leden die dit ervaren?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

134

4

0

• Doorgestuurde mails @telenet.be

Hallo, ik ben al 2 jaar Orange klant maar heb de laatste dagen een probleem met mijn @telenet mail adressen. Als ik een binnegekomen mail wil doorsturen via één van mijn @telenet.be adressen komen die niet toe bij de ontvanger, ook niet in spam. Nieuwe mails, mails naar Telenet onderling, en mails v

Vraag

• 

Pack

106

5

0

• Tv app stopt als extern scherm wordt geconnecteerd

Tv plus app werkt prima op gsm. Bij aansluiten van een extern scherm (usb-c to HDMI) werkt de app nog even op dit extern scherm, maar na een paar seconden stopt de app er mee. Errormelding "probeer straks nog eens" is een lachertje. Gebeld met support: Ah, dit is een gekend probleem en een oplossing

Vraag

• 

TV

49

0

0

Adult zenders

Zijn er plannen dat de adult zenders terugkomen in het aanbod? zijn zomaar verwijderd uit het aanbod?

Vraag

• 

TV

213

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...