Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startengezien er geen manier is om orange zelf feedback te geven hier rapport bug in klantenzone. klantenzone > overzicht > orange tv light > meer informatie -> SERVICE UNAVAILABLE sinds vorige donderdag ook > ga naar https://www.orange.be/nl/zelfstandigen klik op mijn klantezone > page not found (de link
Vraag
•
TV
46
0
0
Ik krijg de volgende boodschap op mijn TV scherm en kan niet casten .Momenteel zitten we in het buitenland.
Vraag
•
TV
47
0
0
Ik zit in het buitenland en wil via de TV app kijken . Het lukte altijd maar plots krijg ik een boodschap dat deze aanvraag niet kan uitgevoerd worden . Ik heb niets aangepast of veranderd . wat moet ik doen? vriendelijke groeten Guy
Vraag
•
TV
65
2
0
tijdens sales faze werd me verteld dat tv light in het apple eco systeem goed zou werken, maar niet dus. ook zegt de niet zo goed Nederlands sprekende helpdesk medewerker tot 2x toe dat er een app is voor mijn LG tv (recente LG OLED) maar ik ben ondertussen zeer zeker dat die er niet is (dat is geen
Vraag
•
TV
131
3
0
Casten vanuit deze app lijkt niet mogelijk - er verschijnt geen cast icoon (ik vermoed bewuste keuze Orange) Oplossing via een Android TV device faalt ook: de app is "plots" onvindbaar vanuit dat device in de Play store. Allemaal een beetje toevallig zo.... Geen zin in Window PC stick, of een mini P
Vraag
•
TV
60
1
0
hallo iedereen, zou mijn huidige digicorder willen omwisselen naar de nieuwe tvbox daar mijn huidige streken krijgt gaat soms een geprogrammeerd programma 3x opnemen en soms delete hij opgenomen programmas die nog niet bekeken zijn dus voor mij scheelt hier deftig iets mee kan ik dus deze omwisselen
Vraag
•
TV
110
2
0
Ik ben pas overgeschakeld naar Orange en heb sindsdien problemen met het mailverkeer. Ik kan slechts vijf mailadressen per keer gebruiken. Ik kom tot de vaststelling dat zelf niet alle mails bij de personen toekomen. Kent er iemand een oplossing?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
34
2
0
Sinds kort verschijnen soms ongevraagd ondertitels op meerdere zenders. In het hoofdmenu staan ondertitels nochtans uit, en via de menu toets is er niet bij elke zender de optie om die aan of uit te zetten. Vreemd is nog wanneer je dan even wegzapt van die zender en dan terugzapt de ondertitels er d
Vraag
•
TV
59
8
0
Vorige week zijn er 7 zenders verwijderd uit de lijst. Op hun site geven ze nog steeds die zenders aan, ook het abonnement verlaagt niet in prijs. Wat gebeurd er daar toch allemaal? Moeten we dit zo maar blijven slikken? Je kan ook het bericht niet meer opzoeken op je toestel. Het verschijnt als je
Vraag
•
TV
120
1
Hey, ik probeer een nieuwe wifi verbinding op te stellen in mijn pas gekocht appartement. Wanneer ik mijn router in de Ethernet-poort steek dan zegt het dat mijn router niet verbonden is met ethernet. Ik zoek er van alles op op Google en het zegt dat het kan dat ik geen modem heb? Terwijl ik even ge
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
50
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties