Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Vraag
•
Pack
358
1
0
0
Heyhey, Sinds gisteren heb ik op mijn tv geen beeld meer, gewoon een zwart scherm. Wel nog geluid. Hoe kan dit opgelost worden? Dankje 🙂
Vraag
•
TV
495
2
Ik ben overgestapt van telenet naar orange. Heb nu een love pack met 2 sim kaarten. Wanneer ik de orange app bekijk op mijn gsm en ik vergelijk dit in de klantenzone site dan merk ik een verschil op ivm kortingen. Alsook de korting van mijn internet is nergens te vinden. Heeft iemand dit ook. Ik heb
Vraag
•
Pack
292
1
0
0
Hey iedereen, Wij hebben sinds een tijdje internet en digitale tv van Orange. Onze bekabeling in huis komt binnen op de zolder, via de gevel. Op de zolder hangt dan ook onze modem, vanuit die modem gaat een utp-kabel en coax-kabel naar onze woonkamer op het gelijkvloers, die kabels zitten vervolgens
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.4K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Goedemiddag, Sinds vrijdag heb is het Wifi Comfort Pack en dus de booster geïnstalleerd. Wifiverbinding in huis is nu veel beter, maar inSSIDer geeft nu steeds de melding "5GHz config mismatch. Access points are not all configured with the same HT capabilities" en voor de 2GHz hetzelfde. Is dit een
Vraag
•
Pack
484
2
0
0
Ik wil graag een abbonement afsluiten op hetzelfde account voor mijn tweede verblijf. Als ik echter bel naar Orange weten ze niet over het aanbod van 39 euro voor het tweede verblijf. Daarnaast mijn vraag mbt TV: Heeft orange ondertussen al een android tv app? En is er ook een TV abbonement voor een
Vraag
•
Pack
458
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wens onderstaande vraag aan Orange te stellen. Hoe? Gaat blijkbaar niet via klantenzone. Vind geen adres Beste, naar jullie Orange Ik heb Vraag i.v.m. klantenzone. Om budgettaire redenen ben ik na een aanbieding in september overgestapt van Proximus één gsm nummer .0495........... en één email adres
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
483
2
0
Dag allen Sinds enkele weken, misschien zelfs een maand, heb ik op sommige avonden plots enorm traag internet. Nu heb ik terug zo'n probleem. Als ik nu een speedtest doe (en ik moet paar keer proberen, want soms lukt dat zelfs niet) haal ik nu 20 Megabits/sec down en 0.13 upload, zowel op kabel als
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
631
1
0
0
Goededag Ik krijg mijn lg webostv up77006LB Niet gekoppeld aan de afstandsbediening, Ik heb het automatisch verbinden geprobeerd kwam steeds antwoord niet verbonden, verder ging hij niet, toets 1 ingedrukt gehouden werkte niet. De up en back ingedrukt op de orange afstandsbediening werkte niet. Blue
Vraag
•
TV
692
2
0
0
Sinds een maand ongeveer is ons internet ineens enorm traag geworden. Zo traag zelf dat het vaak op 5G springt. We hebben geen extra toestellen, zitten niet ver waar de wifi binnenkomt. Waar kan dit aan liggen
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
410
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties