Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Internetmodem: poort 5000

Voor ik volledig overstap van Teleslet naar Orange zou ik willen weten of poort 5000 en 5001 open staan op een Business modem of dat die zelf kunnen geopend worden. Wij hebben dit nodig voor een VTserver op onze radio-omroep.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

544

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Time to get technical

Ok, time for some thinking. Recently, after a replacement Siligence modem/router, the same issues of the modem/router doing random shutdowns due to "suspected power cycle" have started. The worst one came shortly after a reset of the modem due to wifi speeds going to below WiFi4 level, there's no sp

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.2K

3

0

0

• Trage DHCP met nieuwe modem

Sinds vorige week de nieuwe Orange modem(verplicht) in huis genomen. Sindsdien duurt het rond de 30 seconden eer ik op een nieuw verbonden apparaat een IP adres toegewezen krijg. Dus ik start mijn toestel op, en zit dan 20-30 seconden met mijn duimen te draaien tot ik op het internet kan. Zelfs als

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.7K

6

0

• CGN mode uitzetten

Ik heb sinds een goeie week een nieuwe modem van Orange gekregen. Nu had ik voorheen geen problemen met gamen op Playstation 5. Maar wanneer ik nu een online game opstart krijg ik regelmatig de melding dat mijn NAT-type niet goed is. Na wat opzoekingswerk heb ik gevonden dat ik zou moeten UPnP aanze

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1K

2

0

0

• Hoe "echt" contact opnemen?

Hoe kan ik echt contact opnemen met Orange? Dus niet de black-hole opties die op de site als "contact" worden gegeven. Hoe kan ik contact opnemen om een case te loggen die ik kan opvolgen? Niet een FAQ, niet met een bot die het niet doet, niet met de klantenzone waar er cookie problemen zijn en waar

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.9K

5

0

0

• Wifi versterker geeft geen signaal

Beste Weet er iemand wat ik moet doen als alles inorde is met de wifi versterker maar dat er maar niet te verbinden meevalt? De 2 witte knopjes branden en heb al eens een opnieuw verbinding gemaakt tussen modem en versterker en opnieuw 2 witte knopjes branden wit dus is perfect. Elke keer ik mijn in

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.1K

4

0

0

• DAZN - Niet langer aangeboden in ons TV-pakket

Ugh aan iedereen! Vanaf 16.07 bieden we geen DAZN-kanalen meer aan in ons tv-aanbod. Omdat onze overeenkomst met DAZN/Eleven is afgelopen, hebben we moeten stoppen met het uitzenden van deze kanalen. Dit betekent dat de kanalen DAZN Eleven 1, DAZN Eleven 2 en DAZN Eleven 3 niet langer beschikbaar zu

Vraag

• 

TV

7K

10

0

• DAZN

Zomaar, ineens verdwijnen DAZN 1 / 2 en 3 bij Orange vanaf 16/07 Why?

Vraag

• 

TV

1.2K

4

0

• TV-gids klopt niet

Ik zou graag morgen 01/07 de match van onze rode duivels graag in uitstel bekijken en zodoende deze match willen opnemen. Nu blijkt dat deze match niet voorkomt in de programmatie, zodoende kan ik nu die match niet opnemen.

Vraag

• 

TV

511

2

0

0

• Geen wifi

Geen wifi, het lampje van de wifi brandt ook niet. 6 seconden op de juiste knop duwen werkt ook niet. Nog iets dat ik kan proberen?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

387

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen