Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenKan mijn Flybox niet herladen,? Kent het nummer niet, geen orange nummer komt erop?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.8K
4
0
0
Goedemiddag Ik heb al drie dagen geen toegang tot internet. Regio Antwerpen. mvg anne
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
411
2
0
0
Decoder geeft foutcode 0 aan. Na meermaals decoder opnieuw opstarten nog steeds foutcode 0. We kunnen wel tv kijken, maar we kunnen niet opnemen, terugspoelen, tv gids openen, …. Weet iemand een oplossing aub?
Vraag
•
TV
569
3
0
Geaccepteerde oplossing
Met de nieuwe tv box worden opnames verwijderd na 60 dagen. Kan je dit uitschakelen zodat ze langer bewaard blijven? Opens in new windowPDF DownloadWord DownloadExcel DownloadPowerPoint DownloadDocument Download
Vraag
•
TV
837
1
0
0
Ik vraag me af of ze bij Orange er om doen of niet..... Ik verduidelijk zelf ben ik electrotechnieker en onze digibox valt soms volledig uit lampjes gaan uit dus alsof je hem uit de stekker trekt dan duurd het soms 10min tegen dat deze terug opstart. De externe voeding is het niet dit heb ik al gete
Vraag
•
TV
686
2
0
Wij kijken heel weinig live tv, mede doordat de decoder erg vaak vastloopt, opnieuw opgestart moet worden, ... De decoder is ondertussen ook al +5j oud. Ik zou een poging willen wagen om aan een nieuwe te raken die het wel goed doet (verschoot onlangs van de nieuwe telenet decoder bij vrienden ... z
Vraag
•
TV
449
2
0
0
Sinds augustus blijven wij problemen hebben met wegvallen van internet. Ondertussen werd er al een nieuwe modem geplaatste maar tevergeefs. Het gaat van uren wegvallen tot 10x/dag minuten weg. Nog iemand die dit heeft gehad en waar het hopelijk opgelost is...???
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
684
2
0
0
Na 35 dagen nog steeds geen internet en tv, wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd met hetzelfde antwoord t kan 2 a 3 dagen duren en je zal worden gecontacteerd, met het gevolg 36 dagen later nog steeds niks blijkbaar kent mijn router mijn ip adres niet,iemand ideeën
Vraag
•
Pack
803
1
0
0
Mijn internet is al minstens een week erg traag. Ik heb een bekabelde verbinding met de modem op mijn PC en ook alle wifi toestellen zijn (zeer) traag. Speedtest resultaten tonen zowaar een hogere uploadsnelheid dan download! orangenetworktest.speedtestcustom.com/result/26f2a4d0-5c06-11ef-a0dc-8b472
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.1K
4
0
Hallo Ik denk erover na om orange football af te sluiten maar vroeg mij af of je alle wedstrijden van de challenger pro league mee kon volgen. Of ofdat zij een keuze maken welke matchen ze uitzenden en welke niet. hopend op hulp want ik krijg geen reactie vanuit klantendienst. groetjes
Vraag
•
Pack
727
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties