Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Foutmelding D102

Sinds vandaag 10u is er orange geïnstaleerd bij ons in huis. Decorder 1 werk naar behoren en heeft de zenders die we wensen. Decoder 2 kan echter maar 3 zenders nemen en krijgt op de anderen de foutmelding: code D102 Enig idee wat hier een oplossing voor zou kunnen zijn?

Vraag

• 

TV

4.4K

2

0

0

• hoe internet versterken?

Hallo Mijn modem staat in de garage en in huis heb ik 3 powerlan 200 stekkers van 85 mbps; 1 tussen de modem en het stopcontact, 1 bij de televisie en 1 bij de computer (alle 3 met ethernetkabel). Ik heb een powerlan te kort bij de playstation, want mijn kinderen kunnen er niet mee spelen, omdat die

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.4K

1

0

0

• Over de Bridge modus !

Ugh allemaal! Je hebt het al gemerkt, de geesten hebben je een leuk cadeau gegeven om 2020 in stijl af te sluiten: de bridge-modus is nu beschikbaar! De meesten van jullie hebben er al toegang toe via de beheerinterface van je modem. De bridgemodus stelt je in staat om de router in je kabelmodem uit

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

21.9K

12

• Kabeltelevisie

Ik heb een abonnemenet internet flybox @ home 12 maanden Ik zou graag kabeltelevisie willen opstarten maar ik vind zo geen pack alleen.. Enkel in combinatie met internet en tvvia orange website... Hoe kan ik enkel nog kebeltelevisie aanvragen zonder internetabonnement.. want ik heb dit al.. Bedankt

Vraag

• 

TV

3.9K

2

0

0

van telenet naar orange

Hey, Morgen gaan we eindelijk overschakelen naar Orange. De decoder moet weg natuurlijk. Maar wat met de modem van Telenet. Ik lees in sommige artikels dat ik dit mag laten hangen.

Vraag

• 

Pack

9.4K

4

0

0

• Orange Flybox - modems en simlock vrij?

Weet er iemand of er een overzicht bestaat van de verschillende Flybox modems van Orange, en of deze al dan niet simlock vrij zijn? Mijn ouders beschikken over een TP-Link Archer MR200 mét Orange Flybox abonnement. Ik testte deze met een Mobile Vikings data-only prepaid SIM, en dit werkt perfect. Om

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.6K

2

0

0

• Orange TV app and Apple TV

Deze vraag zet ik hier neer gevraagd door Christel. Christelvp ‎27-12-2020Orange tv app en Apple tvBeste, Heb zojuist een Apple TV gekocht voor op de slaapkamer. Nu was ik beneden een programma aan het bekijken en ik dacht ik ga boven verder kijken via de orange app op mij iPhone en Apple TV maar nu

Vraag

• 

TV

6.2K

2

0

0

• beperkt zendschema - ondermaatse programma-info

Gasten, Wat is dat de laatste (?) tijd met de zeer summiere programma informatie bij de TV guide? Even de korte samenvatting van een film checken of kijken welke acteurs erin meespelen? Vergeet het. Ook is het niet langer mogelijk om in het zendschema meer dan een dag vooruit te scrollen. Om bv. te

Vraag

• 

TV

3.2K

2

0

0

• uPnP

Op mijn Xbox staat er dat mijn nat type strict is en dat mijn uPnP niet succesvol is, dan ben ik naar de router pagina gegaan vanaf orange dan klik ik op UpnP maar dan ineens als ik erop klik staat er dat ik geen internet connectie meer heb..... Ik wil het zo graag opgelost hebben..

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.8K

2

0

0

tv lukt niet met ethernet kabel + powerline extenders hebben connectie maar geen internet

Hallo, Ik ben sinds gisteren lid van Orange (love trio pack). De installateur is langs geweest maar ik stoot nu op 2 problemen: Enerzijds is het niet mogelijk om mijn tv met ethernet te verbinden en lukt het enkel via wifi. Onder mijn tv heb ik een UTP poort die ik graag zou gebruiken maar ik krijg

Vraag

• 

Pack

3.9K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen