Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenHallo iedereen, Vandaag is er probleem opgetreden, de wifi werkte opeens niet meer. Ik had de toestellen proberen te verbinden met de wifi en het lukt wel maar er komt altijd een melding op van "internet misschien niet beschikbaar". Ik had daarna dan de modem gecontroleerd of de licht van de wifi we
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.8K
2
0
0
Hoi, Ik wil het internetgebruik van onze tieners beperken. Volgens een YouTube filmpje (https://youtu.be/GXLfEepnQ4c) zou het makkelijk zijn om via een Orange modem "ouderlijk toezicht" in te stellen. Maar als ik naar http://192.168.0.1 ga, ziet het er helemaal anders uit. Ik doorliep alle menu's, b
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
7.4K
2
0
0
Hallo, Ik heb Orange Mesh wifi (2x). In de woonkamer werkt alles perfect. Indien ik mij meer beweeg richting router/master mesh module verlies ik verbinding. Het is alsof master mesh module geen wifi uitstraalt (router wifi staat al uit). Volgens mij werkt enkel 2de mesh wifi in de woonkamer. Op net
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.2K
2
0
0
Beste, Heb sedert een 2 tal weken de flybox , werkte prima tot dit gisteren niet meer het geval was. Alle kleuren van de modem zijn correct , ik kan precies verbinding maken, maar toch kan ik niet surfen. "Orange heeft geen internettoegang", te lezen op mijn gsm. Via verbindingsdiagnose op mijn chro
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.6K
2
0
Hallo iedereen Ik heb vandaag regelmatig de melding gekregen dat de verbinding met de huidige game is verbroken. Weet niet direct de oorzaak van het probleem. Mijn PS4 is via wifi verbonden en de verbinding lijkt normaal. Ligt het probleem misschien bij de game-servers? Iemand raad? Want het is last
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.1K
1
0
0
Beste , Wij hebben momenteel Internet en Tv en Gsm bij orange . Ik belde vandaag in om melden dat onze wifi niet naar behoren werkt en de meneer en kwestie liet me weten dat er nu wifi Mesh bestaat . Momenteel werken we met range extender van sitecom en zijn niet meer tevreden van dit resultaat . We
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.2K
2
0
dag iedereen, heb vraag ivm met Pack duo. Is het mogelijk om pack Duo bij Orange te nemen en Digitaal TV abonnement bij Telenet te behouden? Vind het prijskaartje bij Telenet aan de hoge kant voor senioren die zeer weinig of geen internet gebruiken. Heb recent mijn bejaarde moeder een tablet met 4 G
Vraag
•
Pack
2.7K
1
0
0
Hallo, Is er reeds zicht op een nieuw type decoder, we zijn nu toch al 2021 en als je kijkt naar Orange Frankrijk is het nieuwe type decoder al reeds goed ingeburgerd. Hier in België zit je nog met een decoder die doet denken aan het tijdperk van Filmnet 😉. Plus dat hij ook kan dienstdoen als warmh
Vraag
•
TV
23.2K
11
0
Geaccepteerde oplossing
Hallokes, Sinds vandaag kan ik het geluid niet meer regelen via de afstandsbediening van de decorder. ook de optie om het geluid uit te zetten werkt niet op de afstands bediening. Heb al in de instellingen gekeken maar niets gevonden of niet goed gezocht ;-). Ook loopt de decorder regelmatig vast en
Vraag
•
TV
6K
2
0
0
Wij zijn bezig met een extra kamer te maken op zolder. Aangezien we daar geen wifi verbinding hebben vroeg ik me af of we voor de mesh oplossing moeten kiezen of toch maar powerlines aankopen.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.8K
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties