Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Upnp inschakelen

Door een aantal problemen op mijn playstation werd er me aangeraden om mijn Upnp in te schakelen. Maar wanneer ik dit probeer via http://192.168.0.1 dan krijg ik een melding dat mijn netwerk niet kan verbinden. Weet er hier iemand hoe ik dit kan veranderen?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

17.8K

1

0

0

• D101 foutmelding

Hoi, vandaag een 2de decoder geinstalleerd en opgestart maar blijf de foutmelding krijgen, gecodeerde zenders... iemand raad?

Vraag

• 

TV

8.1K

1

0

0

Kan ik een tweede wifi aansluiting kopen?

Hallo ik had dus een vraag ik heb een wifi aansluiting beneden maar daardoor heb ik amper internet boven en ik doe namelijk veel boven op mijn wifi. Dus is er een mogelijkheid dat ik een tweed wifi aansluiting kan kopen?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.5K

1

0

0

• Google Nest Wifi

Beste, Ik zou graag Google Nest Wifi kopen en dit optimaal gebruiken. Heeft iemand hier al ervaring mee en hoe kan ik dit het beste instellen? Ik heb nog een eerste generatie Mobistar router.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.5K

3

0

0

Naam van modem en mesh

Ik heb onlangs de mesh van Orange aangekocht en niets dan lof! Eindelijk overal in huis bereik. Maar ik heb één probleempje: hoe kan ik de naam van de wifi en de mesh hetzelfde maken?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.5K

3

0

0

• Afstandsbediening

Er zijn op mijn orange afstands bediening een aantal knoppen die niet meer werken. De tv-aan/,uit knop, volume regeling. Ik heb geprobeerd om de afstandsbedienig opnieuw te koppelen maar dit lukt niet. Ik druk de aan/uit knop in, er komt een zoekbalk op, normaal zou de tv dan moeten uitschakelen. Ec

Vraag

• 

TV

3.4K

3

0

0

• Wifi problemen mesh vs powerline

Beste, ik twijfel op dit moment om een mesh of een powerline te kopen. Wat is het beste. Kinderen klagen hele tijd over WiFi dekking. Kan je op een mesh unit ook nog een extra Lan aansluiten voor de tv bv? Wat zijn de voor en nadelen van mesh tov powerline?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.5K

2

0

0

Vast IP adres op nieuwe software modem

Mijn Orange modem is voorzien van een nieuw software. Softwareversie D22F.EG00.15.01.OBE.02.05 Nu wil ik een vast IP adres geven en ik krijg altijd de melding "Hulp: Sommige verplichte velden werden niet ingevuld."? ik heb al alle velden veranderd maar niets helpt.. Misschien een bug in de software?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.9K

2

0

0

aankopen volumepack voor data-limiet internet

Hallo, Klein vraagje. Ik zie niet meteen in de klantenzone een manier om het volume van "onglimiteerd" internet te verhogen met een pack, zoals bij telenet of (gratis) bij proximus. Zoniet ben ik genoodzaakt te verhuizen van provider voor de komende tijd gezien de noden zijn veranderd. Alvast bedank

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.7K

1

0

0

• Series niet langer opneembaar op voorhand

ZEER ontevreden= Sinds een paar maanden, kan je op voorhand geen series meer opnemen. Het is zelfs zo erg geworden, dat je NIET meer kunt zient wat er morgen op het TV-programma staat. Waarom is dit aangepast? Gelieve een duidelijke oplossing te vinden, zoniet keer ik terug naar Telenet waar ze deze

Vraag

• 

TV

2K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen